7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Ballon75

iTunes momenteel niet beschikbaar

Afgelopen vrijdag heb ik via Apple TV in de iTunes store een film gekocht. Dit ging niet zo soepel als normaal, maar uiteindelijk stond de film toch in mijn lijst. Maar op het moment dat ik ‘m wilde afspelen krijg ik eerst ‘laden…’ te zien daarna ‘toestemming geven’ en dan de foutmelding:
    “iTunes is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.”
    Dit geldt ook voor al mijn muziek in iTunes Match.

Op mijn iPad, iPhone en Macbook Pro kan ik de film wel kijken, maar via Apple TV niet.
    Ook beginnen op mijn MacBook en via Airplay overschakelen naar ATV werkt niet, dan krijg ik ook dezelfde melding.

Ik heb de ATV al meerdere keren herstart. Ook “herstel alle instellingen” en “zet terug” diverse keren geprobeerd en mijn Experiabox herstart.
    Niets schijnt te werken. Bovendien kan ATV ook Thuisdeling niet meer vinden, daar krijg ik ook steeds foutmeldingen.

Heeft iemand enig idee, hoe dit op te lossen?
    Behalve dan kijken en luisteren op je iPhone, iPad of MacBook:lol:

Alvast bedankt.

Bijdrager
    NielsDam

Welke generatie Apple TV heb je, er is namelijk een terugroepactie :link

Bijdrager
    Ballon75

Generatie 3, model A1469

Bijdrager
    phendriks040

Ik heb exact hetzelfde probleem:(

Bijdrager
    jager153

Hier heb ik nu ook ineens last van. Ik heb de Apple TV al helemaal gereboot.
    Ik kan wel trailers bekijken maar zodra ik een film wil afspelen krijg ik dezelfde melding. Dag erna weer geprobeerd en dan ineens, ’s avonds doet ie het weer. En nu alweer een hele tijd niet.

Bijdrager
    Ballon75

Nog steeds geen verandering. Kan nog steeds niets afspelen via iTunes op de ATV.
    Geen muziek en geen films. Gelukkig doet Netflix het nog;!

Iemand al een oplossing gevonden, of wordt het toch wachten op een update?

@jager153 kan jij ook op ATV geen verbinding maken met Thuisdeling?

Bijdrager
    Stef.Doornewaard

Hier ook het probleem. Film gekocht en daarna niet af willen spelen om dat iTunes niet beschikbaar is???
    Na 10 minuten nog maar eens proberen en nu doet hij het wel??? Ook doet de muziek het nu weer.
    Is dit met alle providers of alleen de KPN. Heb ook een atv 3 met de laatste software.
    Of moet het probleem bij de Apple servers gezocht worden???
    Wel jammer want gebruik het graag.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.