13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    MasterRRR

iTunes miniplayer

Hallo!

Als je de iTunes miniplayer aan hebt, dan zie je toch nog een iTunes werkbalk in de taakbalk staan. Weet iemand een manier, een progje/plugin/iets simpels, om dit weg te halen, zodat je alleen nog de miniplayer ziet?

Alvast reuze bedankt!

Bijdrager
    karf

Ergens anders klikken…
    En dan bij de iTunes voorkeuren aanvinken dat hij altijd op de voorgrond moet blijven

Bijdrager
    MasterRRR

Nee sorry dat bedoel ik niet.
    Als de miniplayer aanstaat, zie je nog steeds een balkje in je werkbalk staan (bij windows dan he). Bij winamp of wmp is dat bijv niet. Hoe krijg ik dus die balk van itunes weg?

Bijdrager
    Yaris

Karf heeft gelijk. Uit de iTunes Help:

U kunt ook instellen dat het minispelervenster vóór alle andere vensters wordt weergegeven. Kies ‘iTunes’ > ‘Voorkeuren’, klik achtereenvolgens op ‘Geavanceerd en ‘Algemeen’ en schakel het aankruisvak ‘Minispeler altijd op voorgrond’ in.

Bijdrager
    MasterRRR

Dat is nog steeds niet mijn punt
    Ter verduidelijking heb ik een plaatje gemaakt:

[URL=http://img104.imageshack.us/my.php?image=verduidelijkingui5.png][/URL]

let op de rode pijl: dat balkje wil ik dus weg hebben!!! Zoals dat ook bij andere muziekprogrammas kan, zodat je alleen de mini player op je scherm hebt staan…

Alvast bedankt

Bijdrager
    karf
    ”MasterRRR”

Dat is nog steeds niet mijn punt
    Ter verduidelijking heb ik een plaatje gemaakt:

http://www.megaupload.com/nl/?d=C7UGJNGH
    of
    http://www.gigasize.com/get.php/3195521476/verduidelijking.bmp

let op de rode pijl: dat balkje wil ik dus weg hebben!!! Zoals dat ook bij andere muziekprogrammas kan, zodat je alleen de mini player op je scherm hebt staan…

Alvast bedankt

1. Had er even bijverteld dat het om een Windows computer ging
    2. Gebruik voortaan ImageShack
    3. iTunes in de werkbalk kan je niet weg halen. De werkbalk laat zien welke programma’s open staan. Netzoals op een Mac staat er een zwart driehoekje onder het logo.

Bijdrager
    MasterRRR

Toch hebben programmas als wmp en winamp de mogelijkheid alleen de miniplayer te laten zien, met dan een icoontje rechtsonder van het programma zelf. Dus onmogelijk is het niet, het zou uit de werkbalk kunnen gehaald worden.
    Maar ik begrijp dus dat er nu nog geen mogelijkheid voor is…

Bijdrager
    demandiebakt

als je itunes minimaliseerd is hij bij de nieuwste versie wel uit de werkbalk verdwenen en je kan voor firefox een plugin downloaden zodat je itunes op de achtergrond kan bedienen in de rand van je browserwindow, je zal zelf even moeten zoeken want ik heb al heel lang niet meer achter windows gezeten.

Bijdrager
    MasterRRR

Ja dat van dat minimaliseren weet ik, maar het gaat mij om die balk die zichtbaar blijft bij de mini-player. Zie dus de rode pijl in mijn plaatje…Geen oplossing voor?

Bijdrager
    jappo

volgens mij weet ik wat je bedoelt,
    Ga naar bewerken>voorkeuren>tablad geavanceerd en dan ergens onderaan aanvinken”pictogram van iTunes in systeemvak weergeven” & ”geminimaliseerd iTunes-venster in systeemvak weergeven.

J

Bijdrager
    MasterRRR

nee, helaas, die staan al aangevinkt

toch bedankt voor je moeite!

Bijdrager
    MasterRRR

Niemand verder een idee?

Bijdrager
    FastHands

Ik heb het even voor je uitgezocht:

– R-klik op taakbalk
    – Eigenschappen
    – Werkbalken
    – en dan Itunes uitvinken;)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.