13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    PB

Itunes met Music store voor Mac Os 9.2?

Hallo, weet iemand of er een Itunes versie met music store voor Mac os 9 komt?
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    thijsbrg

Er komt geen versie van de music store voor OS 9.
    OS9 is nou eenmaal afgesloten!
    :P

Bijdrager
    PB

Jammer:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    Nikita

Moet je OSX hebben… Hoe snel en hoeveel geheugen heb je in de PM G3 zitten van je?

Bijdrager
    MedahOSX

Ik zag vandaag in alt.binaries.mac.applications “iTunes 2.04 for Mac OS 9”.
    Wat het verder is weet ik niet.

Bijdrager
    Nikita

Ja er zijn wel oude versies van iTunes voor OS9, maar of die ook toegang bieden tot de iTMS lijkt me onwaarschijnlijk (maar je kan het allicht proberen natuurlijk :wink: )

Bijdrager
    PB

Ja ik heb ook itunes 2.04 maar ja veel kan je er niet mee
    en mijn geuheugen is 4 gb en bij 10,2,8 loopt ie vast , dus ik gebruik geen 10

Bijdrager
    Nikita

4 GB is je schijfruimte, wat ik bedoel is het RAM geheugen (dat staat bij ‘Over deze Mac’ bij het Apple menu links bovenin). Maar je kan beter 10.3 gebruiken, overigens is een vastloper op Mac zeldzaam hoor :P

Bijdrager
    PB

Is ingebouwd geheugen hetzelfde als RAM? Zo ja, dan is het 192 mb en 10.3 werkt niet, want daarvoor heb je USB poorten nodig en die heb ik niet:(

Bijdrager
    vogel

Je kan 10.3 op USB-loze Macs draaien en wel hiermee. Je moet dan wel geheugen bijprikken en waarschijnlijk ook je firmware updaten. Een behoorlijke klus dus, maar het kan wel. iTMS werkt pas vanaf iTunes 4.5 of 4.6 Maakt me behoorlijk pissig, want hiermee slaat Apple weer de plank mis wat betreft terugwaartse compatibiliteit. Kan ik straks geen nieuwe programma’s draaien omdat ik per se Tiger nodig heb, wedden?

Bijdrager
    Nikita
    ”Pascalliej”

Is ingebouwd geheugen hetzelfde als RAM? Zo ja, dan is het 192 mb en 10.3 werkt niet, want daarvoor heb je USB poorten nodig en die heb ik niet:(

192 MB is erg aan de krappe kant voor OSX (ookal zegt Apple minimaal 128 nodig te hebben…), ik ben zelf begonnen bij 256 en dat was nog aan de krappe kant. Ik heb er nu 512 MB in zitten en het draait allemaal net dat beetje soepeler :) .
    Maar is je systeem eigelijk wel een G3 en zo ja, hoeveel MHz heeft ‘ie? Want hoewel OSX officieel al draait op een iMac 233 mhz, zou ik het daar niet op installeren… Dat trekt dat arme ding nooit :P

Bijdrager
    PB

:( Ik heb maar 233 Mhz, ik heb namenlijk de oude G3 (je weet wel niet die Blue and White, maar die gewone Beige).

Bijdrager
    Nikita

Owja die ken ik. Ja, ja kan proberen om via die omweg die boven staat aangegeven OSX te installeren maar dan zou ik wel als eerste je geheugen verhogen naar minstens 256 MB, liever 512 MB. Maar dat kan prijzig worden aangezien het geheugen is wat niet meer gemaakt wordt… Dus je kan beter ff doorsparen voor een Mac mini :wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.