3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Pad

ITunes met Apple TV zeer instabiel op G5 (Power)

Zojuist Apple TV aangesloten op met mijn G5 met een draadloos Aiport Express.
    iTunes ziet hem direct en na het aanklikken gaat iTunes direct al mij afspeelalbums synchroniseren zonder dat ik deze optie geactiveerd heb.

Elke muisklik in het Apple Tv menu van iTunes resulteert in het onverwachts afbreken van iTunes. Na herstart gaat iTunes weer vrolijk verder todat ik weer op een menu klik. Zelden met een Apple product dergelijke instabiliteit meegemaakt. Is het product nog niet af of zo?

Ronald

Bijdrager
    mollie319

Vreemd.
    het zou moeten werken, ook via de Airport Express.

Heb zelf een Airport Extreme (802.11n) in mijn netwerk, en dat werkt helemaal vlekkeloos.
    Filmpjes, muziek overzetten, helemaal super.
    Streamen vanaf de AppleTV via mijn iMac (iTunes) werkt ook als een speer, dus is het product zeker af.

Misschien wat storing ofzo. Kun je je Airport Express op een ander kanaal zetten, en niet op automatisch kanaal kiezen. misschien gaat het beter…..
    Het is het proberen waard.

Marcel

Bijdrager
    Pad

Geen idee wat er mis ging, maar na drie herstarts schijnt het goed te gaan. Wellicht dat tussentijds klikken, terwijl iTunes nog aan het synchroniseren is, het probleem veroorzaakt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.