3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    ego

itunes, meerdere gebruikers??

Hallo,

Ik heb net mijn moeder een gebruikersaccount gegeven op mijn ibook. En ik zou haar graag dezelfde muziek geven in haar itunes, als in de mijne…
    Nu lijkt dit een beginner vraagje, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik de itunes map deel met andere gebruikers, dan nog heeft mijn ma haar account niet de nodige bevoegdheden om de nummers op te slaan in haar bibliotheek. ook als ik de volledige map kopieer in haar muziek map lukt het me niet…

(heb zelf al zoveel geprobeerd dat ik op een moment mijn hele muziekcollectie dreigde te verliezen…)

Kan me iemand helpen (en zeg niet dat het auteursrechtelijk beschermd zou zijn, dat zou al te belachlijk zijn!!!!)???

Bijdrager
    klaus

als je uw iTunes bibliotheek deelt, dan hoeft zij toch die muziek niet op te slaan? Ze kan ze gewoon afspelen.

Ze heeft natuurlijk geen rechten om te wissen, bewerken of toe te voegen.
    Verder kan ze gewoon zelf muziek toevoegen die ze importeert of koopt op de iTms.

Bijdrager
    ego

eindelijk, het is gelukt!!! mijn map muziek had geen enkele bevoegdheid, daarom kon itunes ook geen nummers toevoegen… dom eigelijk…

Delen lijkt mij geen echte goed oplossing, vermits ik mijn ma gewoon een aanzet wil geven, dat ze al wat muziek heeft staan, en verder moet ze het allemaal maar zelf beheren, toevoegen, verwijderen enzo…

Toch bedankt…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.