15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Art

Garfunkel

Sleutelbeheerder
    Night

Ik denk dat dit dan wel iets voor je is:)

Mmmmm Eye candy:p

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat dateert van 2005 Night. Denk je dat dit nog werkt in 10.2? :sarcastic:

iTunes LP lijkt daar ’n beetje op, op wat jij wil… denk ik?:)

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik weet dat iTunes LP alleen werkt bij bepaalde aankopen in de iTunes store. Ik bedacht gewoon dat het waarschijnlijk zo’n concept was dat je bij je geripte CD’s wil toepassen…:)

Moderator
    unSOUND

Je kunt bij mijn weten wel degelijk meerdere coverarts toevoegen. Hij laat echter maar één van de coverarts zien in het venster linksonder en op de iPod… Maar als je de info van de track opvraagt krijg je bij het tabnlad illustratie wel de meerdere covers te zien… Maar dit was ten tijde van van iTunes 9, ik zou thuis een moeten kijken of dat nu nog werkt in iTunes 10…

Moderator
    unSOUND
    Niiiiiickk op 15 maart 2011

Dat dateert van 2005 Night. Denk je dat dit nog werkt in 10.2? :sarcastic:

Waarom niet ? Een aantal van mijn plugins/scripts in iTunes stammen nog uit 2003…

Edit: Volgens hun site is hij inderdaad iTunes 10 compatible…

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Moderator
    unSOUND

Dat is vreemd, hij zou het plaatje niet moeten verkleinen eigenlijk… Als ik een plaatje van 1500 x 1500 pixels in het info venster sleepte, bleef hij 1500 x 1500, en kon ik het plaatje gewoon groot bekijken. Wellicht is dat met iTunes 10 veranderd… Zodra ik thuis ben zal ik er eens dieper in duiken…

Inactief
    Anoniem

Moderator
    unSOUND

Dat klopt, in dat venster niet.

Maar als je meerdere plaatjes in de CoverArt hebt staan, krijg je in de linker onderhoek van iTunes pijltjes naar links en rechts boven de CoverArt, en kun je de gewenste afbeelding opzoeken. Vervolgens klik je er op, en opent de illustratie zich in een apart venster, wat je wel kunt vergroten.

Zie hier een voorbeeld:

http://www.antisound.nl/Plaatjes/3.mov

Inactief
    Anoniem

Inactief
    Anoniem

Moderator
    unSOUND

iTunes gebruikt een beetje een rare interface als je meerdere items selecteert, diverse tabbladen verdwijnen dan uit het info-venster. Het is mij nog niet gelukt meerdere afbeeldingen aan meerdere tracks tegelijk toe te voegen…:sad:

Inactief
    Anoniem

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.