14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Caab

iTunes Matched wel heel erg lang….

Bij mij blijft stap 2 van het iTunes Match proces wel erg lang hangen op nog geen 20%.
    het proces tot 2x toe gestopt en gestart (of [iTunes Match bijwerken] gekozen). exact op dezelfde locatie blijft het hangen. de eerste keer een nacht en nu een paar uur.

wordt dat herkend?

groet
    Caab

Bijdrager
    MacLover

Bij mij is dat precies hetzelfde. Stap 1 gaat redelijk snel maar stap 2 lijkt helemaal niets te doen. Mijn speurtocht op internet leert mij dat veel mensen hier last van hebben. Er staan veel dingen bij die je kunt doen terwijl anderen zeggen dat het een kwestie van geduld is. Het zou het gewoon moeten doen onafhankelijk of je files allemaal aac zijn of dat er ook mp3 files bij zitten. Tot nu toe ben ik nog helemaal niet tevreden over iTunes Match.

Groeten,
    MacLover

Bijdrager
    MrArjen

Tijdens de keynote hoorde ik Steve zeggen dat uploaden zo langzaam zou zijn dat je daar weken zo niet maanden voor nodig zou hebben. Jammer dat matchen voelt als uploaden via een belachelijk trage verbinding.
    Op deze manier gaat mijn match een kleine 2 weken duren en dat betekend een iMac die dag en nacht aanstaat, vind ik een beetje overdreven.

Bijdrager
    M_artie

Bij mij is mijn Mac al zo’n 24 uur aan het matchen en zit hij op 2296 nummers van de 14516 in totaal.
    Via de activiteitenweergave kon ik zien dat hij op een gegeven moment in een loop bleef hangen, op dat moment zat ik over de 3500 nummers. Ik heb de computer opnieuw opgestart waarna hij de 1e stap vlot doorliep en vervolgens de teller naar 2296 gematchte nummers ging.
    Zo te zien (weer via activiteitenweergave) heeft hij de hele bibliotheek nu doorlopen en is hij gewoon weer opnieuw begonnen met het doorlopen van de iTunes bibliotheek.

Kortom een drama dus, het werkt voor geen meter. Het enige dat wel snel en probleemloos werkte was de afschrijving van de € 24,99 op mijn Credit Card…….

Martie.

Bijdrager
    JWB

Vanmorgen alle 8000+ nummers gematcht en/of geupload. Nu gaat alles in realtime bij het toevoegen van nieuwe muziek.

Moderator
    unSOUND

Hier loopt al een topic over… Graag eerst zoeken voor je een nieuw topic aanmaakt.

itunes match blijft hangen bij stap 2

Bijdrager
    M_artie

Héhé, het matchen is vandaag om 18.00 uur eindelijk gelukt, heeft ‘ie bijna 3 dagen voor nodig gehad om 12.500 nummers te matchen. Nu moeten er nog meer dan 8000 nummers geupload worden dat is dus bijna 2/3 van mijn totale iTunes bibliotheek terwijl alles netjes gerijpt is van CD of gekocht in de iTunes store.

Maar goed het loopt nu wel gestaag en zonder haperen, duurt alleen wel weer een hele tijd.

Martie.

Bijdrager
    Mr. Shickadance

Zo, ik blijf nog steeds vast hangen bij stap 2….. bah bah bah! Ik stond sinds maandag op 6, vandaag kwamen daar opeens 2000 matches bij, maar nu staat itunes al weer een paar uur lekker stil….

:(

Bijdrager
    nebilem

Ik heb gelezen dat het met de nieuwste versie iTunes veel sneller gaat.

Bijdrager
    Mr. Shickadance

Na veel ellende en lange dagen en nachten, werkt alles nu vlekkeloos!:lol:

Bijdrager
    bram91

@Mr. Shickadance

Werkt ook het synchroniseren van slimme afspeellijsten vlekkeloos tussen Mac en iPhone?
    Bij mij gaat het daar mis namelijk.

Bijdrager
    Oldekamp

Matchen ging bij mij wel in een paar uur (uur of 2,5) maar slechts 450 nummers van de 2800 zijn gematched, de overige 2350 zijn geupload, en laat ik het nou net doen om de verhoogde kwaliteit..:(

Bijdrager
    Targaryen

*bump*

Ik kom niet verder dan stap twee op mijn iMac. Als stap 3 wordt ingezet, dan wordt het scherm grijs en begint het proces opnieuw. Ik heb de iTunes bibliotheek eens terug gelinkt door iTunes op te starten met [alt] ingedrukt én ik heb iTunes Match eens uit- en terug ingeschakeld zonder resultaat.

Heeft iemand nog een oplossing?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.