10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTunes Match verlengen

Vandaag loopt mijn iTunes Match-abo af. Geen probleem – dacht ik – want ik heb 70 euro op dat account staan dus even klikken en het abonnement is weer verlengd.

Maar nee hoor, dat kan niet. Ik moet eerst betaalgegevens invoeren (Creditcard o.i.d.) of een iTuneskaart-code inkloppen om mijn iTunes-credit nog verder te verhogen om vervolgens mijn abonnement te verlengen. WTF???? Ik heb juist gekozen voor iTunes-kaarten, omdat ik geen creditcard o.i.d. heb!

Wat is dit voor krom iets?? Wie weet een oplossing??

Bijdrager
    Shmoo

Je hoeft niks te klikken om het te verlengen. Gewoon wachten, als het een abonnement is wordt het vanzelf afgehouden van je saldo.

Inactief
    Anoniem

Ik had automatisch vernieuwen niet aanstaan. Het abonnement is al verlopen (1 dag) iTunes Match verlangt betaalinfo of een iTunes kaart code.

Inactief
    Anoniem

Van de Applesite..

Kennelijk zien ze hun eigen store-credit niet als valid.

Inactief
    Anoniem

Ongelofelijk. Het is simpelweg onmogelijk om nu iTunes Match te verkrijgen zonder betaalgegevens. Het iTunes Match avontuur houdt helaas vrij abrupt op voor mij. Ik baal hier ontzettend van en begrijp niet waarom er nu zo nodig betaalgegevens aanwezig moeten zijn als je al ruim voldoende store-credit hebt.

In de grootste frustratie is nog dat je een Apple Music abonnement wel gewoon zonder betaalgegevens kan afsluiten en dat dat zonder probleem van je Store-account wordt gehaald.

Bijdrager
    Shmoo

Dat doen ze om het jou allemaal heel makkelijk te maken..:wink:

Apple Pay in de toekomst.:idea: ( daar is ook een creditcard voor nodig )

Inactief
    Anoniem

Een middelvinger voor Apple betreft Apple Pay.

Bijdrager
    Unlock32

The American way….

Inactief
    Anoniem

Oplossing is:

Creditcard van iemand anders even toevoegen. Neem vervolgens een iTunes Match abonnement. Het hilarische is dat het aankoopbedrag niet van de creditcard af wordt gehaald, maar van je Store-credit. Na aankoop creditcard gegevens weer verwijderen. Kennelijk spaart Apple credit-card gegevens.

Inactief
    Anoniem
    THX-1138 op 20 juli 2016

Kennelijk spaart Apple credit-card gegevens.

Uiteraard! Alle services van Apple (et al.) draaien op creditcardgegevens, dat is het enige wat telt. Apple heeft ook een bejaarde creditcard van mij in hun database zitten, alleen is dat kreng al jaren verlopen. Ik heb het nooit gebruikt voor aankopen bij Apple, maar het staat leuk bij de presentatie van de kwartaalcijfers.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.