30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

.

Bijdrager
    gamjam

Misschien bij ‘store’ -> iTunes match uitzetten ?

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    gamjam

Bij mij onder itunes Store staat o.a.;

/uploads/community/6e7480f1c4b13f1832a03ff14783650bf99aa371_0.jpg

Bijdrager
    densing

Maar waarom zou je het uitzetten als het je al aangeschaft hebt?

Moderator
    unSOUND

Dat noemen ze een miskoop.

Bijdrager
    Roko

Apple geeft je gewoon je geld terug als je het niks vind. Ik heb het inmiddels ook alweer terug aangezien iTunes Match het merendeel van mijn collectie toch niet matched, dan kan ik het net zo goed offline houden en gewoon ouderwets syncen

Bijdrager
    Roko

Trouwens; die wolkjes zijn bij mij vanzelf weg gegaan, gisteren waren ze er nog en vanmorgen niet meer. Hoe? Geen idee!

Bijdrager
    CalmCruiser

@Roko, via welk emailadres heb jij contact opgenomen met Apple voor je refund? Ik loop met rot te zoeken op de Apple website.

Bijdrager
    Roko

Je hebt een email ontvangen toen je jezelf had aangemeld voor iTunes Match. Daarin staat een link met de naam “Meld een probleem” oid, die link kun je gebruiken en je refund onderbouwen.

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Roko

Importeer met : AAC-Codering
    Instellingen : iTunes Plus

Inactief
    Anoniem

Dank je Roko. Ken je misschien ook software waarmee ik bv. Flac-bestanden om kan zetten in dit AAC iTunes Plus formaat??

Moderator
    unSOUND
    Bijdrager
    stavos

Heb je al een keer gezocht op het internet? Google is een mooi hulpmiddel..

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Roko

unSound was me al voor :sealed:

Bijdrager
    stavos

Het is ook “typisch OMT” dat er een vraag wordt gesteld zonder dat daarbij vermeld wordt wat er eventueel zelf al geprobeerd is (geldt natuurlijk lang niet voor iedereen). Formuleer je een vraag daardoor anders of voorzie je in extra info dan voorkom je zo’n reactie.

Bijdrager
    maartenvt

@stavos Het is ook types OMT dat er wordt gediscussieerd in een bepaalde post wat helemaal niet over het onderwerp gaat. oeps, nu doe ik het zelf ook;)

Inactief
    Anoniem

Elk woord wat ik typ is via Google te vinden, dus heb m’n postjes in deze thread maar weggehaald, want die zijn dan natuurlijk ook overkill..

Bijdrager
    stavos

En vervolgens heb je met die nutteloze actie dit hele topic om zeep geholpen.. Handige actie!

Moderator
    unSOUND

Ga je hem nou echt de schuld geven ? Ik heb mensen op het forum al vaker gewezen op de negatieve kant van die belerende “Google zelf eens” posts… Je oogst wat je zaait.

Bijdrager
    stavos

Ik reageer op het feit dat THX-1138 al zijn berichten in dit draadje heeft leeg gehaald, inclusief de topic titel, waardoor dit draadje totaal onlogisch is geworden voor iemand die het later terug leest.

Moderator
    unSOUND

En ik reageer op het feit dat jij hem de schuld geeft, terwijl die hele actie feitelijk een reactie is op jouw belerende post…

Bijdrager
    stavos

Het is inderdaad ook een hele logische reactie….
    Nutteloos om hier verder over door te gaan.

Moderator
    unSOUND

Je zegt het sarcastisch, maar het komt er wel op neer. Al die “Google zelf eens” antwoorden die men de laatste tijd geeft komen mij ook de strot uit. En dat iemand nu een keer zijn kont tegen de krib gooit is dan een logisch gevolg.

Als ik belerend toegesproken wil worden ga ik wel geld proberen te lenen bij mijn schoonvader.

Bijdrager
    MouseMighty

Maar een . als topictitel is nou ook niet echt overzichtelijk meer :crazy:

Bijdrager
    AppleStef

En als er posts blanco zijn gemaakt ook niet.

Inactief
    Anoniem

Nou, Google daar dan gewoon op!

Bijdrager
    TheBigZ

Blijkt het een (typetje uit een) film van Sjors Lukas te zijn!:lol:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.