3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    MacKevin11

iTunes Match nummers verwijderen:

Geachte forumleden,

Ik heb reeds iTunes Match aangeschaft.
    Ik had een mooie collectie van alle nummers per jaar, welke in de top 40 gestaan hebben. Nou ben ik van boven naar beneden gaan werken, dus ben ik met 2014 begonnen, en ik ben nu bij het jaar 2000.
    Echter gaf iTunes aan dat er zich dubbele onderdelen bevonden in de lijsten, logisch ook, want sommige nummers hebben in twee jaren in de top 40 gestaan (bijvoorbeeld rond de overgang van 2003 naar 2004).
    Omdat hij de lijsten van boven naar onder (ofwel, van nieuw naar oud) geupload heeft. MOEST ik de nummers die dubbel waren verwijderen uit het voorgaande jaar.

Uitleg: Nu staan nummers die in 2004 al uitgebracht werden, maar in 2005 nog in de top 40 stonden. Alleen in het jaar 2005. Ik zou deze liever in het jaar 2004 zien.
    Bovendien staan er in sommige afspeellijsten opeens 360 nummers waar er maar 320 hadden moeten staan.

Nou heb ik me dit voorgenomen (om met een schone lei te beginnen):
    Ik wil alle muziek die ik nu geupload heb, van iCloud verwijderen en opnieuw uploaden.
    Gaan de nummers die ik verwijder van het limiet ‘25.000 nummers’ af of niet?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Beech

Natuurlijk gaan die er af, alles wat je verwijderd wordt niet meer geteld. Je kunt ook een nieuwe, vrijwel lege iTunes bibliotheek matchen en je huidige bibliotheek in orde maken en daarna deze voor je iTunes Match gebruiken.

Bijdrager
    belfortmac

nee, die gaan er inderdaad niet af, je mag 25000 nummers opslaan, bij verwijderen uit de cloud kan je deze natuurlijk weer aanvullen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.