6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    pschaik26

Itunes Match / Nummers downloaden

Dag

Ik heb ooit Itunes Match aangeschaft in de veronderstelling dat ik dan mijn hele collectie muziek naar iCloud kan uploaden en downloaden op mijn Imac op mijn werk. Dat zou toch allemaal zo simpel moeten werken. Nu wil ik de nummers downloaden door op het wolkje naast de betreffende nummers te dubbelklikken maar er gebeurt niets.. Nu is deze Mac wel geautoriseerd en staat Itunes Match ingeschakeld. Waarom lukt het dan niet?

Bijdrager
    Beech

Je kunt maar één Mac synchroniseren met iTunes Match. Als je de Mac op je werk wilt verbinden met iTunes Match krijg je de mededeling dat iTunes Match al gekoppeld is aan een andere Mac.
    Krijg je niet de opmerking dat het bestand niet gevonden kan worden, en of er gezocht moet worden ?

Bijdrager
    AppelJuice

Je zou gewoon op meerdere Mac’s gebruik van iTunes Match moeten kunnen maken!
    Ik zie in je screenshot dat je iTunes Match wolkje nog gearceerd is, mogelijk moet je wachten tot deze streepjes weg zijn. Even uit en inloggen aan de store wil ook wel helpen.

Inactief
    Anoniem

Misschien hebben ze bepaalde netwerkpoorten geblokkeerd op je werk.

Bijdrager
    Beech

Wellicht heb je hier wat aan.

Bijdrager
    pschaik26

Dank allemaal. Het opnieuw inloggen heeft het probleem verholpen! Thanks AppleJuice en ook alle anderen voor de suggesties.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.