4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTunes Match niet beschikbaar

Gisteren heb ik een clean install gedaan van Mavericks en daarna dacht ik even met iTunes Match mijn muziek “terug te syncen” naar mijn Mac.

Helaas “De iTunes Store is niet beschikbaar” als ik probeer in te loggen. Echter, ik kan wel gewoon naar de iTunes Store waar ik dingen kan kopen. Ook op de statuspagina van iCloud lijkt het alsof er niks aan de hand is.

Het typische is dat mijn MBP mid 2009 (Mavericks die ik over Mountain Lion heb gezet) geen enkel probleem ondervind.. Ook m’n iPhone doet ’t prima.

Bijdrager
    MauritsBD

Probeer eens opnieuw in te loggen bij de iTunes Store, wellicht dat het dan wel werkt:)

Inactief
    Anoniem

1) Al een paar keer gedaan.
    2) Herstart
    3) iTunes opnieuw geïnstalleerd.
    4) Machtigingen gecheckt.

Meer blijft er niet over op een kakelvers geïnstalleerde iMac.

Inactief
    Anoniem

De oplossing lijkt wat merkwaardig.

Dit is een iMac met een clean install van Mavericks. Onder het eerst aangemaakte account lukt het me met geen mogelijkheid verbinden te krijgen met de iTunes Store en/of iTunes Match. Zodra ik een tweede gebruiker aanmaak op de iMac levert dit geen enkel probleem op. (Beide gebruikers zijn beheerder) Omdat ik het bijna niet kon geloven heb ik m’n iMac een nieuwe clean install gegeven en weer iTunes Match geprobeerd te activeren. Lukte weer niet. Onder het tweede aangemaakte account: probleemloos.

Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.