6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rwin06

Itunes Match: muziek die niet gematcht wordt toch op Iphone overzetten ?

Ik gebruik al een hele tijd Itunes Match, werkt super handig .
    Alleen waar ik tegenaan loop. Ik heb bepaalde muzieknummers, cd’s die waarschijnlijk niet in de database bij de Itunes Store staan en deze worden daarom waarschijnlijk ook niet gematcht.
    Niet echt een probleem maar wel jammer als ik ik deze muziek via Apple TV over mijn stereo of op mijn Iphone wil beluisteren.
    Normaal als je je Iphone met een stekkertje aan je mac hangt kun je deze synchroniseren, maar na installatie van Icloud werkt dit niet meer.
    Kortom, heeft iemand een idee hoe ik de muziek die vanaf mij MAC niet wordt ge-upload via Icloud toch op mijn Iphone kan krijgen ?

rwin

Bijdrager
    tafkap72

Ik snap dit niet helemaal, ik heb 3000 nummers die niet gematcht zijn, maar die zijn allemaal geüpload naar iCloud. Daarmee zijn ze beschikbaar op elk iDevice en ook op Apple TV. Daar heb ik niets voor hoeven doen.

Bijdrager
    rwin06

Ja je hebt helemaal gelijk, in mijn Mac staat dat de status “geüpload” is en niet gematcht. Ik ging er alsmaar vanuit dat de status altijd “gematcht” moest zijn, maar ik zie nu inderdaad dat ik deze toch evengoed kan downloaden op mijn iPhone

Bijdrager
    Caszz

Bij mij is m\’n iPod op m\’n iPhone ook van slag. Nummer is gedownload als ik dan op play druk, skipt ie het nummer.
    Soms skipt hij wel een paar songs en begint dan dat nummer af te spelen.
    Opnieuw downloaden geprobeerd. Opnieuw iCloud laten synchroniseren helpt ook niks.
    Snap er helemaal niks van.
    Misschien iPhone keer herstellen?

Bijdrager
    rwin06

Het enige wat ik wel altijd heb is dat ik nummer op mijn Iphone thuis via WiFi moet downloaden want onderweg via 3G gebeurt er niets en dan hoor ik ook halve nummer en worden er nummer herhaald of overgeslagen als ze nier volledig zijn gedownload. Ik vind dit wel jammer maar ik houd er voortaan rekening mee, eerst downloaden via Wifi dan op pad.

Heeft een van jullie die problemen gehad na het updaten naar IOS 6?
    ik heb nog niet geüpdatet en ik heb tot nu toe geen andere klachten anders dan hierboven omschreven.

Bijdrager
    Blue helmet

@rwin06, ja, er zijn bij sommigen problemen na de update, volg iTunes Match klacht

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.