19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Oldekamp

iTunes Match in EU; omweg?

Goedenavond,

Kort maar krachtig:

Ik zit sinds de aankondiging van iTunes Match met smart te wachten op de feature (misschien wel de feature waar ik het allermeest op zit te wachten). Ik weet dat dit niet officieel in Nederland (of überhaupt Europa) beschikbaar is op dit moment. Is iemand erin geslaagd dit toch te activeren? Ik heb zowel een Nederlandse als een Amerikaanse iTunes-account. Als ik inlog op mijn Amerikaanse account, dan krijg ik netjes de optie om iTunes Match te activeren voor 24,99$, maar dit werkt alleen via creditcard. Geprobeerd samen met mijn vader om dit te doen, maar geeft dan de melding dat het een USA adres moet zijn.

Ik zou natuurlijk een amerikaanse Paypal kunnen aanmaken met een nep adres, maar ik weet niet of dit verstandig is.

Is het iemand gelukt om iTunes Match al te gebruiken, en zo ja, hoe (via welke omweg) heb je dit gedaan?

Bijdrager
    BluePad

Neem een visa kaart prepaid bij 3vcash doe ik ook altijd werkt al een trein nooit problemen meegehad en heb ook itunes match hiermee gewoon een fak adres google itunes match werkt perfect hier.

Bijdrager
    Oldekamp

Alleen bij normale creditcards (Mastercard) accepteert hij die niet omdat die op een Nederlands adres staat.. Als ik bij 3vcash een kaart wil kopen voor 20€ dan hoef ik alleen een email adres in te vullen en betalen met iDeal?

Kun je mij verifiëren dat ik als ik zo’n 3vcash prepaid kaart van €20,- koop, dat het werken zal voor iTunes Match?

Bijdrager
    BluePad

het is gewoon een visa kaart via een online dealer….. het werkt bij alle providers die vragen om een visa kaart.

1. koop 3vcash
    2. login in je amerikaanse apple id
    3. vraag itunes match aan en voer de 3vcard in
    4. itunes match werk:)

Bijdrager
    Oldekamp

Ja, maar is die Visa kaart niet gebonden aan een adres?

Bijdrager
    BluePad

Nee

Bijdrager
    Oldekamp

Heb een kaart gekocht, zou per email moeten komen maar deze heb ik nu nog niet ontvangen (ook niet in junkmail). Is jouw ervaring dat het eventjes duurt?

Bijdrager
    Oldekamp

Lekker dan, ik heb de email maar iTunes geeft aan dat de beveiligingscode niet klopt? Kan het zijn dat dit nog even duurt?

Bijdrager
    Oldekamp

In de Nederlandse store word deze credit card wél gewoon geaccepteerd. Het billing-adress is niet in de USA, dat geeft hij aan als je de creditcard gegevens invult.

Dácht je dat het zou werken, of heb je zelf iTunes Match en wéét je dat het werkt? Zo ja, kun je me uitleggen wat ik dan anders doe dan jou?

Bijdrager
    Oldekamp

Weet niemand hier meer van?:cry:

Bijdrager
    BluePad

1. Beveiligingscode kun je opvragen via je 3vcash account.
    2. Zoek een USA adres om in de USA store de aankoop te doen, wel je echte voornaam en achternaam want die zit wel gekoppeld aan het account.
    3. Bij me maat is het ook gelukt op deze zelfde manier, de bovenstaande tekst komt van hem en ik heb het zelf ook werkend gekregen er is daarom geen reden dat dit niet werkt bij jouw.

Bijdrager
    Oldekamp

Ik heb een USA account, met een USA adres, en ik heb de beveiligingscode die 3vcash mij heeft gegeven. Met die beveiligingscode geeft hij die error aan in de Amerikaanse store, en in de Nederlandse store werkt hij dus wél (dus de beveiligingscode etc. klopt verder wel).

Bijdrager
    GForce85

Wil het ook proberen maar nu staat er coming soon….

Bijdrager
    Oldekamp

Je moet de nieuwste iTunes bèta hebben. :sarcastic:
    Ik heb mijn bedrag weer laten terugboeken, werkte dus mooi niet.

Bijdrager
    GForce85

ah kijk thnx:)

Bijdrager
    Joepmini

Iemand een werkende Card van 3vcash ? Ziet er tricky uit die site …..

Bijdrager
    Oldekamp

Die kaarten werken wel, punt is dat ze in Nederland geregistreerd staan. Je moet een in de USA geregistreerde credit-card hebben, anders werkt het niet. Een prepaid iTunes kaart kopen werkt ook niet, want het is een abonnement als het ware.

Bijdrager
    Verwijderen

Wacht gewoon tot het in Nederland is……

Bijdrager
    macconnects

Je kunt ook een prepaid USA creditcard gebruiken. Deze kun je aanschaffen met je paypal account. Kijk op http://www.itunescard.eu of http://www.itunesmatchcreditcard.com.

Levering binnen 24uur.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.