7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bennie

Itunes match

Hallo Allemaal,

Ik heb enige tijd gelden itunes match geactiveerd. Nu heb ik een song die ik pas heb toegevoegd in itunes. Deze wil ik ook graag op mijn iphone hebben.

Wanneer ik de zog op mijn computer wil kopiƫren naar mij iPhone, dan lukt dat niet. Ik krijgt een melding dat Itunes match is ingeschakeld. Hoe krijg ik nu het liedje op mijn iphone?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Targaryen

Daar liep ik ook tegenaan in het begin dat ik iTunes Match gebruikte! Dat gaat gewoon niet lukken, Bennie.

Je moet kiezen tussen ofwel handmatig beheren, ofwel iTunes Match inschakelen op de iPhone. Doe je dat laatste, dan ben je genoodzaakt om het nummer te zoeken op je iPhone in je muziek uit je iCloud. Naast dat nummer klik je op het wolkje met het pijltje naar beneden en dan wordt het nummer gedownload op je telefoon.

Bijdrager
    Ree

“iTunes Match inschakelen op de iPhone … dan ben je genoodzaakt om het nummer te zoeken op je iPhone in je muziek uit je iCloud.”

Het klinkt alsof je dat erg vindt …

Zet je muziek in iTunes Match en je hebt altijd al je muziek bij je zonder dat het je ruimte op je iOS apparaat kost.

Bijdrager
    Targaryen

Zoek even de betekenis op van ‘genoodzaakt zijn om x te doen’, Ree. Je conclusie slaat nergens op. Als ik zeg dat je genoodzaakt bent, dan bedoel ik louter dat je geen andere mogelijkheid hebt om muziek lokaal op te slaan. En waarom lokaal? Lijkt me nogal wiedes. Als je zonder internetverbinding komt te zitten, dan kun je nog steeds naar je muziek luisteren. Of ben je van mening dat iedereen een premium abonnement heeft bij zijn telefoon?

Je kunt dan afkomen met het argument: ‘Ja, maar er is toch overal Wi-Fi!’ Hier in BelgiĆ« alleszins niet. Om over de snelheid van mobiele dataverbindingen nog maar te zwijgen. Vandaar houd ik een altijd een deel van mijn muziek lokaal, muziek die ik zeker wil beluisteren.

Bijdrager
    SunKeeper

Nederlanders kunnen natuurlijk geen rekening houden met het Belgische crappy mobiele netwerk.

Die zeuren alleen over hun eigen netwerk wat wel eens een halve seconde per week vier bolletjes bereik geeft i.p.v. vijf bolletjes.:P

Bijdrager
    bennie

Hallo Allemaal,

Dank voor de nuttige reacties! Toch heb ik dan nog een vraagje. Ik heb het nummer opgezocht in mijn iPhone en kon het niet vinden. Toen ontdekte ik op de iphone dat er dus gedeelde bibliotheken zijn. Bennie’s iPhone en Bibliotheek van Bennie…

Hoe krijg ik nu alle nummers in 1 bibliotheek?

In itunes kan ik daar niets over vinden..

Nogmaals dank!
    Bennie

Bijdrager
    bennie

Gevonden!

Ik moet in iTunes ook Match inschakelen….Al die tijd niet gedaan. Niet erg handig dus. Itunes is nu informatie aan het verzamelen (stap 1). Ik ga er van uit dat alle nummers nu te vinden zijn.

Nogmaals dank!

Groetjes,
    Bennie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.