6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    amateur

Itunes Match

Hallo,

Begin dit jaar heb ik Itunes match ingesteld. Geen problemen tegengekomen.
    Al mijn muziek werd keurig netjes van af mijn Power PC gesynchroniseerd met mijn Iphone en Macbook pro.

Voor mijn vakantie een aantal afspeellijsten aangemaakt voor de vakantie, maar die werden niet gesynchroniseerd met mijn Iphone en macbook.
    Ook was ITunes match opeens verdwenen op de macbook pro.

Nu is ITunes match ook verdwenen op mijn Power PC???? Als ik op Itunes match klik kom ik weer in het scherm dat ik Itunes match kan aanschaffen voor 24,99!!

Kan het iets te maken hebben met mijn accounts? Ik heb tussentijds mijn wachtwoord gewijzigd en een Amerikaans account aangemaakt.

De nummers zijn nog wel zichtbaar op mijn Iphone.
    Iemand een idee?

Bijdrager
    Yggdrasil

Zeker dat je ingelogd bent met je Nederlandse Apple ID en niet met het Amerikaanse ID?

Voor zover ik het begrijp ben je namelijk op iTunes Match geabonneerd met je Nederlandse Apple ID en moet je dus ook ingelogd zijn met dat ID.

Bijdrager
    amateur

Ik ben ingelogd met mijn Nederlandse account!!

Bijdrager
    Froggle

Ik weet wel zeker dat het te maken heeft met het wisselen van je accounts. Als je uitlogt, wordt namelijk iCloud, en dus iTunes Match, ook uitgeschakeld. Kom je later weer terug op je NL account, dan moet je dat allemaal weer opnieuw aanzetten. Dat je er dan weer voor moet betalen is onzin.

Bijdrager
    amateur

Zo juist even bij de apple store geweest.

1) eerst Itunes match stoppen, door op de stopknop te klikken ( die knop kan ik dus niet vinden! )
    2) Naar “store” en ITunes match uitzetten.
    3) Itunes afsluiten
    4) alt ingedrukt houden en Itunes opnieuw opstarten.
    5) er verschijnt een pop – up, kies de juiste bibliotheek en klik op toevoegen.

Ik loop dus al bij punt 1 vast!!

Bijdrager
    App69

:thumbsdown:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.