4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iMacPatje

iTunes Match

Ik gebruik hier iTunes Match heb hier een vraagje over, als ik nu mijn muziek op mijn iPhone afspeel via de cloud via wifi, dan kan ik de afgespeelde nummers terug verwijderen en komen deze terug in de cloud te staan er komt dan terug een wolkje voor staan.
    Nu mijn probleem wanneer ik dan mijn iPhone via iTunes koppel en ik ga dan in de map Muziek kijken van mijn iPhone in iTunes staan de afgespeelde nummers er nog in.
    Ze staan allemaal in het grijs en ik kan deze niet verwijderen, mits ik de songs van men iPhone heb verwijderd.
    Ook geeft hij aan dat er een 0,57 GB in gebruik is voor muziek, kan mij iemand hier meer uitleg overgeven.

Is er een simpele manier om de songs die je hebt binnen gehaald op de iPhone terug te verwijderen als deze terug in de cloud komen staan, nu moet ik altijd op mijn iPhone scrollen om te zien welke nummers er op mijn toestel staan en deze apart verwijderen.

Bijdrager
    mrchablis

Op je iPhone, bij instellingen – muziek de functie “toon alle muziek” uitschakelen. Op die manier zie je enkel de nummers die effectief op je iphone staan. Je hoeft dan niet langer te scrollen om ze te verwijderen.

Bijdrager
    iMacPatje

@mrchablis bedankt voor de info dus als ik het op deze manier doe zoals je zegt, is alles van muziek van de iphone en word deze terug in de clous geplaatst dan.

Bijdrager
    mrchablis

ja idd. Om de nummers, of gehele albums in één keer te verwijderen, gewoon achter het nummer of album “sliden” en op “verwijder” tikken, en het nummer is van je iphone verwijderd en staat terug in de cloud. Om nummers terug te zetten kun je dan de functie “toon alle muziek” even terug opzetten zodat je alle iCloud muziek ziet op je iphone om datgene wat je wil te downloaden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.