7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jofan

iTunes Match

Steeds als iTunes Match mijn muziek wil uploaden(ong 2000 nummers),springt iTunes er opeens helemaal uit!!
    Iemand enig idee????

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb mijn account na 4 dagen laten sluiten en een full refund geëist en gekregen. iTunes Match is grappig, maar werkt echt nog niet naar behoren. Ik hou het lekker bij Spotify en die paar nummers die daar niet in staan vul ik wel aan vanuit iTunes op mn iPhone.

Ik had precies hetzelfde, iTunes crashte helemaal net voordat hij klaar was. Daarnaast was het zo als ik met een ander iTunes account inlogde op dezelfde computer hij heel iTunes Match leeg flikkerde. En hem doodleuk weer opnieuw ging opbouwen en uploaden zodra ik weer met het account inlogde waar ik iTunes Match mee aangeschaft had. Het is wat mij betreft echt drie keer niks.

Bijdrager
    Harley

Hier ook refund gevraagd en gekregen, zou er niet aan beginnen. Scheelt een boel ergernis;)

Bijdrager
    Speedooo

Waar hebben jullie voor een refund gevraagd? Ben op het moment ook nog niet tevreden over de kwaliteit wat iTunes Match op dit moment biedt.

Bijdrager
    Harley

probleem melden onder je account

Bijdrager
    Jofan

Ik heb dat ook al een paar keer gedaan en waarachtig,sinds vanmorgen is alles gematched en geüpload .Hulde!!

Bijdrager
    Speedooo

@Harley, thanks! Ik heb het gemeld en ik krijg ook een refund. Spijtig, ik had hoge verwachtingen van iTunes Match maar hoe het op dit moment functioneert is het nog niets voor mij. Hopelijk wordt het systeem in de toekomst verbeterd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.