3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    applerob01

iTunes Match

Sinds enkele jaren maak ik gebruik van Itunes Match. Vandaag heb ik van het iTunes Store team bericht ontvangen dat mijn abonnement op 21-09-2015 is verlopen.
    Mijn gehele muziek collectie en afspeellijsten in iCloud zijn dan ook niet meer beschikbaar op mijn IOS-apparaten.
    Ik heb echter mijn abonnement in april 2015 verlengd en natuurlijk betaald.
    In mijn accountinformatie staat dat mijn abonnement automatisch zal worden vernieuwd op 09-04-2016.
    Een mailtje aan dat team krijg ik terug (do.not.reply@apple.com).
    Ben ik de enige en wat te doen of heeft het eventueel te maken met de installatie van iTunes 12.3.0??
    Alvast bedankt voor jullie reactie

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zou maar even contact opnemen met Apple! Die kunnen je vast uitleg geven hierover.

Bijdrager
    applerob01

Shyos, dank je zeer voor jouw reactie. Het heeft even geduurd voordat verder kwam met mijn onderzoek. Dit onderzoek heeft echter niets opgeleverd.
    Ik heb via de mail en telefonisch contact gehad met Apple. Daar zegt men dat niemand van Apple mij zo’n e-mailbericht heeft gezonden. Waarschijnlijk is er sprake van een pishingbericht. Ik blijf het vreemd vinden want wat kan iemand nu doen met eventueel gegevens van mij van Apple.
    Maar goed wellicht heeft ook iemand anders ervaringen met pishingmails met het logo van Apple.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.