11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    rapplew

itunes map op nas. geen gedeelde map in itunes

beste allemaal.
    ik heb een nas (mybook live en een mybook world). hierop heb ik (als test) op allebei mijn muziek staan.
    Op allebei is het een kopie van de itunes map.

Bij de mybook kun je itunes server instellen, dit is ook gedaan.
    Ze zouden nu te zien moeten zijn in itunes bij gedeeld… echter helaas.hoe kan dit en wat doe ik verkeerd.

Is het trouwens ook zo dat als ze wel werken dat ze dan ook via apple tv te zien zijn?

Ik hoor graag

Bijdrager
    Beech

Heb je een iTunes bibliotheek gekozen ? Met de Option-knop (Alt) ingedrukt op iTunes klikken en dan de bibliotheek kiezen. Die is dan actief, ook in Apple TV.

Bijdrager
    rapplew

Dit doet hij wel. Maar moet hij niet onder gedeeld staan.
    En wat als de mac uit is

Bijdrager
    Beech

Je moet in de voorkeuren van iTunes natuurlijk aanvinken dat je iTunes gedeeld moet worden in je netwerk.

Bijdrager
    rapplew

Thuisindeling staat aan.
    Incl. Apple is en dergelijk.

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    rapplew

Gaan we morgen proberen. Het spul net uitgezet en nu achter en wijntje;-)

Bijdrager
    rapplew

TheBigZ.

Ik heb het e.e.a. gevolgd.
    maar helaas ik krijg de mybookworld niet als shared.

wat bedoelen ze trouwens met “select the My Book World from the Webpages section”
    en “Click on WDShareSpace in the Network Drives Found list and point to and click Configure in the Things To Do list”

Als ik kijk bij bonjour dan kan ik meteen de mybook selecteren. ik zie geen dingen als things to do.

Bijdrager
    TheBigZ

Beste Robert, ik heb zelf geen My Book World dus ik kan je helaas niet veel verder helpen hiermee.

Bijdrager
    rapplew

oke. jammer.. ken je misschien iemand in omg zwolle die hier wat kaas van gegeten heeft!?? wordt er een beetje dol van. snap er langzaam niks meer van

Bijdrager
    rapplew
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.