7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager

iTunes machtiging op afstand intrekken?

Helaas is bij ons op tweede kerstdag toen wij niet thuis waren het halve huis leeggeroofd.
    Ben o.a. mijn iPad en mijn laptop kwijt (STOM! had wel backups maar die stonden op de iPad, alle data dus kwijt…)
    En ik had find my iPhone al wel geinstalleerd, maar nog niet geactiveerd, nogmaals stom van me!

Maargoed, mijn vraag is nu of ik nu vanachter mijn nieuwe iMac de iTunes machtiging van mijn gestolen laptop kan intrekken.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Hailstorm

Op zich wel, maar dan moet je eerst 5 computers gemachtigd hebben op jouw account. Dan pas kun je ze allemaal intrekken.

Bijdrager
    Tempest

iTunes store > account > Computerautorisaties

Ik heb slechts 1 computer waardoor ik daar niets kan kiezen, maar indien je er meerdere hebt denk ik dat het wel moet gaan om er andere uit te gooien.

Edit: blijkbaar was ik te laat:P

Bijdrager
    gIzMo01

Enkel mogelijk door naar Apple te bellen.

Bijdrager
    Oppie
    [email protected] op 12 januari 2011

Helaas is bij ons op tweede kerstdag toen wij niet thuis waren het halve huis leeggeroofd.

Hee, Wesley, wat klote voor jou en Yolanthe: http://www.telegraaf.nl/prive/8717387/__Wesley_en_Yolanthe_Sneijder_beroofd__.html

:lol: :lol::lol:

Bijdrager
    Dickie

Heb wel eens iets soorgelijks gehad.. kwestie van Apple bellen (ik heb gemaild) en het verhaal uitleggen. Ook al heb je niet 5 machtigingen, Apple deed daar bij mij totaal niet moeilijk over!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.