5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTunes maar op 1 scherm bij fullscreen

Is het mogelijk om in iTunes maar 1 scherm te gebruiken wanneer je een podcast fullscreen bekijkt.

Nu gebruikt hij namelijk mijn 2 schermen, wat nogal vrij lastig is.
    Ik de heb instellingen al doorzocht, maar er is niks over terug te vinden.

Alvast bedankt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja hoor, daar is gewoon een optie voor. Bij de video playback opties kan je er voor kiezen het beeld in iTunes zelf weer te geven.

Moderator
    Mac Daddy

Even voor de duidelijkheid. Bedoel je 2 beeldschermen of 2 iTunesvensters?

Bij 2 beeldschermen zou de Mac toch vanzelf 1 van de 2 schermen moeten kiezen? En dat zou je dan moeten kunnen kiezen, dacht ik. In Quicktime kan je dat in ieder geval wel kiezen.

Tenzij je je 2 beeldschermen hebt gespiegeld, dan zie je alles dubbel en dus ook een fullscreen iTunes video.

Inactief
    Anoniem

@cailin coilleach, kan je die optie misschien even aanwijzen?
    Ik heb echt al alles overlopen, maar ik vind er niks van terug.

@Mac Daddy, ik bedoel 2 beeldschermen, iTunes kiest het beeldscherm waarop het venster staat, maar het andere beeldscherm word gewoon zwart, en dat wil ik niet.

Bij qicktime moest je een instelling veranderen via de Terminal om dat op te lossen.

Moderator
    Mac Daddy

Aha. Je wilt dus full screen op het ene scherm kijken en op het andere scherm verder kunnen werken. Tja. Ik denk dat iTunes ervan uitgaat dat als je iets fullscreen bekijkt, je niet daarnaast nog werkt. Ik weet hier niet zo een oplossing voor.

Misschien moet je met deze instellingen even iets proberen.

Wat ook kan werken is dat je hem instellt om video in een apart window af te spelen en dan command+3 te doen. Hiermee maakt de video zo groot als je scherm is. Je ziet dan nog wel randen van je desktop erachter.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.