13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    reeds in gebruik

iTunes maakt er een potje van

itunes maakt er een potje van!
    Het internet staat er evenals OMT vol mee maar het lijkt mij maar niet te lukken.
    Ik heb bijvoorbeeld een cd van Lionel Richie waarop 1 nummer staat van een andere artiest.
    Nou hop dan heb je 2 cd’s heb je niks over te zeggen maakt apple wel voor je uit.
    Ik heb werkelijk alles gedaan maar ik wil in welke view ik ook kijk die cd als 1 cd zien met alle nummers.

Kan iemand mij vertellen hoe dat moet?

Bijdrager
    jimeh

artiest van dat nummer veranderen in lionel richie

Bijdrager
    Nikita

Als je de albumartiest voor dat hele album veranderd in Lionel Richie, dan zou iTunes het moeten zien als één album.

Bijdrager
    reeds in gebruik

@jimeh: dat is een goed idee maar de artiest van dat nummer is niet Lionel Richie maar de De Commodores. De zingen ook een mopje mee op het album. Dat had ik ook al gedaan maar dat staat me niet aan. Wat ik ook kan doe is van het hele album de artiest te veranderen in Lion Richie/De Commodores. Maar dat vind ik ook zozo.. Ik verwacht van apple wel een slimmere handeling…

Bijdrager
    Sascha

Albumartiest: Lionel Richie
    Deel van verzameling: Ja

Werkt altijd !

Bijdrager
    marcelnijman

Ik vrees dat je het veld Album Artist nog niet in gebruik hebt. Dus:

Artist = Commodores
    Album Artist = Lionel Richie

Bijdrager
    Sascha

Wat ik dus ook al zei. :sarcastic:

Bijdrager
    KarelWillem

Het Internet staat inderdaad vol met mensen die geen ene moer snappen van de tagging in iTunes.

Maar of dat persé een fout van Apple is?:wink:

Bijdrager
    Macosxachist

Dat lijkt mij wel ja. Apple overschat het IQ van de gemiddelde gebruiker enorm, namelijk.:nerd:

Bijdrager
    JaNiintendo

Iemand met een IQ van 60 kan een Apple product besturen.:nerd:

Bijdrager
    gerror

Additionele vraag: Ik heb een album via iTunes gekocht met een gastartiest. Itunes geeft het netjes weer maar op mijn iPhone/iPod staan ze onder 2 verschillende namen.
    Hoe valt dat te verhelpen?

Bijdrager
    Sascha

Heb je gedaan wat wij hierboven schreven ?

Bijdrager
    reeds in gebruik

@marcelnijman @sascha dat lijkt goed werken. Dank jullie wel..

@KarelWillem @Macosxachist @JaNiintendo dank voor jullie zeer opbouwende toevoeging..

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.