5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen Ruiter

iTunes m4p

Hallo,

Vandaag voor het eerst een album gekocht via iTunes Store die DMR bevat. Nu is mijn vraag als volgt. Heeft het zin om met Time Machine een backup te maken?

Ik kan me herinneren dat een album die DMR bevat maar 1 keer op cd gebrand kan worden. klopt dat?

Hoe zit het nu precies? hoe herkent het m4p bestand dat je het al hebt gebrand en hoe weet een computer nu dat hij dit nummer / album mag afspelen. word dit allemaal opgeslagen in het bestand zelf?

Sorry Karel Willem, had idd beetje op de spelling kunnen letten.

Bijdrager
    KarelWillem

Lees je topic nog eens goed door wil je?

En zet dan hier en daar eens wat punten en komma’s en vul de ontbrekende woorden aan.

Het is nu een onbegrijpelijke samenhang van verschillende vragen.

—-
    Eén tip over een vraag die ik uit de brij heb kunnen distilleren:
    Brand een CD van je beveiligde bestanden en importeer deze opnieuw in iTunes. Wég DRM.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Jeroen

Maar graag zou ik willen weten hoe herkent itunes of het m4p bestand op welke mac het afgespeelt word enz?

Lees dit: Informatie over het verlenen en intrekken van machtigingen voor de iTunes Store

Benieuwd overigens hoe lang we nog DRM (op audio) in de iTunes Store houden: Wal-Mart staakt ondersteuning DRM

Bijdrager
    awi
    ”Jeroen

Sorry Karel Willem, had idd beetje op spelling kunnen letten.

En nog maar eens een keertje doorlezen…..;-)

Bijdrager
    Pieterr
    ”Jeroen

Ik kan me herinneren dat een album die DRM bevat maar 1 keer op cd gebrand kan worden. klopt dat?

Nee.

Met DRM beveiligde muziek bevat audio met een bitsnelheid van 128 kbps en hiermee kunnen gebruikers nummers en video’s op maximaal vijf computers overzetten, zeven kopieën op cd branden van dezelfde afspeellijst, en synchroniseren met een onbeperkt aantal iPods.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.