10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Schaar

iTunes loopt vaak vast

Hallo,

De laatste tijd loopt mijn itunes erg vaak vast. Aangezien mijn MacBook pas net nieuw is vind ik dit best raar.
    Dit is mijn mac-info (Mac os x 10.5.5):

Modelnaam: MacBook
    Modelaanduiding: MacBook4,1
    Processornaam: Intel Core 2 Duo
    Processorsnelheid: 2.4 GHz
    Aantal processors: 1
    Totaal aantal cores: 2
    L2-cache: 3 MB
    Geheugen: 4 GB
    Bussnelheid: 800 MHz

Mijn iTunes heeft ongeveer 3000 liedjes. En ik heb de laatste versie van iTunes

Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand een manier hoe iTunes minder vaak vast loopt?

Bijdrager
    Wiki Post
    Bijdrager
    Hansi2124

Probeer de com.apple.iTunes.plist eens weg te gooien. Zie in je thuismap – Bobliotheek – Preferences. Daarna iTunes weer opstarten.

Bijdrager
    Schaar

Oké dat heb ik gedaan. Maar hij loopt nog steeds snel vast.

Heeft er iemand nog tips?

Lid
    Pepperonie

Bij mij loopt hij ook regelmatig vast.
    Dit is dan op het moment dat ik in mijn libary door op een letter te drukken (waardoor je dus naar de artiest wordt gebracht die met die letter begint). Heb het zowel onder OSX als XP.

Bijdrager
    Schaar

Ik heb het als ik song-info heb gewijzigd, en dan met nam de album art. Meer mensen hebben dit probleem, er is nog geen oplossing voor.

Bijdrager
    ndejong

Bij mij word itunes afgesloten als ik me ipod touch aansluit en dan krijg ik een foutmelding, ik heb hier last van sinds dat ik leopard heb geinstalleerd :o daarvoor had ik nooit geen problemen.

Bij wie komt dit probleem bekend voor of heeft er iemand een oplossing voor?

Alvast bedankt

Bijdrager
    ndejong

ik heb de com.apple.iTunes.plist file weggegooid maar het probleem blijft :x

Bijdrager
    VieriTouch

Hier hetzelfde probleem en eigenlijk pas sinds de laatste paar dagen. Ik hoef maar even muziek over te zetten of collectief muziek te wijzigen en iTunes loopt vast.
    Dit en samen met het feit dat er nog steeds geen oplossing is voor de audio dropouts via airtunes word ik er niet vrolijker op.
    Wanneer komt Apple met een update?

Bijdrager
    Dj Joost

Ik heb het probleem dat iTunes vastloopt bij het opstarten, en het geforceerd stoppen lukt ook niet meer. Na een herstart blijft het probleem zich voordoen. Iemand een idee wat ik hier aan zou kunnen doen?

Joost

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.