13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Speedy Tomato

Itunes loopt steeds vast bij laden bestanden

Hallo allemaal! De laatste weken loopt Itunes voortdurend vast als ik er een bestand naar toe sleep (strandbal). Soms moet ik Itunes wel 15 keer opnieuw opstarten voor het goed werkt. Heeft iemand ervaring met dit probleem? En hebben jullie goede ervaring meet een soortgelijk ander, gratis, programma? Alle tips, opmerkingen en hulp zijn welkom! Alvast bedankt voor het meedenken!

Geblokkeerd
    SusanUSA

Onzinnige reactie verwijderd door moderator

Moderator
    Night

Welke app gebruik jij dan @SusanUSA ?

Bijdrager
    Speedy Tomato

@susanUSA, ik ben op dit moment niet zo veeleisend. ik ben al tevreden als ik mijn ipod kan vullen:) Wat voor betaalde software gebruik jij?

Bijdrager
    koen
    Speedy op 30 januari 2017

De laatste weken loopt Itunes voortdurend vast als ik er een bestand naar toe sleep (strandbal). Soms moet ik Itunes wel 15 keer opnieuw opstarten voor het goed werkt. Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Plaats hier eens de log van het programma http://etrecheck.com – misschien staat daar wel een aanwijzing over wat er aan de hand kan zijn.

Bijdrager
    GoeieDag

Precies. Je kunt beter een probleem oplossen dan er er omheen lopen.

Bijdrager
    KarelWillem

De laatste weken loopt iTunes voortdurend vast als ik er een bestand naar toe sleep…

En als je er voor de gein nu eens niet iets naar toe sleept? Wat gebeurt er dan?

Bijdrager
    Speedy Tomato

@KarelWillem, ja, dat heb ik ook geprobeerd maar helaas met hetzelfde resultaat. Weer een dagje aan het strand:) Net liep zelfs de hele boel vast en kon ik niet meer herstarten of Ć¼berhaupt uit zetten. @koen, ga EtreCheck even uit proberen. Bedankt vd tip! @SusanUSA, ga ook even syncios uitbroberen. Bedankt vd tip!

Bijdrager
    Speedy Tomato

@GoeieDag, exact, dat zeg ik ook altijd:)

Bijdrager
    Speedy Tomato

@koen, EtreCheck zegt alles prima in orde is, excellent zelfs:)

Bijdrager
    koen

Welk OS en welke Mac gebruik je eigenlijk? Het zou ook een bijna kapotte HD kunnen zijn.

Bijdrager
    Speedy Tomato

@koen Her is een 2e hands via Leap, ben er wel tevreden mee maar je loopt toch een risico. De service is wel goed bij Leap dus de komende 2 jaar zit ik safe!

Bijdrager
    Speedy Tomato

Heb eens even Syncios uitgeprobeerd maar het programma geeft voortdurend de melding ‘te weinig ruimte op uw ipod’ terwijl dat niet klopt. Iemand een tip?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.