10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    groovedealer

iTunes Library overzetten op laptop

Ik heb een aardige library op mijn pc staan, en heb net een laptop aangeschaft. Nu wil ik alleen mijn ‘jazz’ op mijn laptop om onderweg mee te werken. Genres zet iTunes niet in mapjes, dus moet ik een andere manier vinden om te kopieren. Ik heb het met explorer geprobeerd, maar dan krijg ik het probleem dat alle ‘dubbele’ nummers (bvb zelfde titel, maar andere uitvoerder) niet meegekopieerd worden omdat explorer dit beschouwt als een andere versie van hetzelfde bestand.
    is er geen handigere manier om dit op te lossen?

Bijdrager
    macses

alles van Jazz selecteren in Itunes zelf en naar een map op bv bureaublad slepen en deze map op je andere laptop zetten…

Bijdrager
    groovedealer

dat heb ik geprobeerd, en dat lukt gedeeltelijk, maar dan krijg ik het volgende probleem.
    Van veel nummers zijn verschillende versies, bvb: all the things you are door bill evans, door charlie parker, door miles etc, maar omdat de file ‘all the things you are.mp3’ heet beschouwt explorer dit als verschillende versies van dezelfde file, terwijl de mp3 tag weet dat het verschillende files zijn met verschillende uitvoerders. Met als gevolg dat explorer altijd 1 versie kopieert, en de andere versies niet kopiert tenzij ik de .mp3 naam verander, wat ik ten eerste niet wil en ten tweede een ongelooflijke grote klus zou zijn in de nogal uitgebreide bibliotheek.

Bijdrager
    knippie

Ik heb zo’n 200 nrs van summertime in eenkeer van uit ITunes naar een map op mijn bureaublad gezet.
    Dit zijn ook verschillende uitvoeringen. Lukt dus wel.

Bijdrager
    groovedealer

bij mij lukt het niet, ik heb het net nog geprobeerd, en krijgg continu de vraag om de bestanden te vervangen…

Bijdrager
    knippie

even een vraagje heb je een `apple of een pc!

Bijdrager
    groovedealer

pc:-) sorry foute forum zeker:-)

Bijdrager
    knippie

Nou nee hoor, misschien wordt je nog wel eens een Apple fan.
    Maar van ITunes voor de Pc weet ik niet zo veel. sorry.

Moderator
    unSOUND

Een gegevens-CD of DVD branden van alles wat je over wilt zetten ?

Bijdrager
    PietjePuk

Houdt iTunes je bibliotheek samen? Anders mappen/bestanden vanuit die mappen kopieren naar je laptop en vervolgens terug in ITunes importeren.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.