5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    zazaf

ITunes library op externe schijf: moet handmatig importeren

Beste vrienden!
    Ook na de zoekfunctie te hebben gebruikt, heb ik nog geen antwoord kunnen vinden op mijn vraag. Vandaar de brutale stap een topic te openen.

Ik heb op een externe LACIE-schijf mijn muziek staan en wil die graag gebruiken als library voor zowel mijn oude, vertrouwde emac als mijn splinternieuwe macbookpro. Echter, ik krijg dit niet voor elkaar. De muziek lijkt op een foute manier opgeslagen waardoor ik elk nummer handmatig zou moeten importeren. Niet echt effectief dus.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en mijn dank zou zeer groot zijn!

PS Ik heb in een mapje op mijn HD een aantal films en programma’s staan die ik graag in tunes zou wilen zetten (om te kunnen omzetten voor mijn ipod). Op de een of andere manier lukt ook dit me niet. Weet iemand wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

Bijdrager
    Yaris

Vandaar de brutale stap een topic te openen.

Jij durft.:wink:

Probeer dit: Quit iTunes, then re-connect drive, then reopen iTunes. It will find the songs again.

Sleutelbeheerder
    Night

Met je PS kan ik je wel helpen: Zie de OSX Sticky over Videobewerking.

Bijdrager
    iMarc

Ik heb ook een zelfde probleem.
    Heb mn iTunes bibliotheek op een netwerk server staan.
    In iTunes bij voorkeuren de locatie veranderd in de locatie op de server.
    iTunes verdomt het om de bib te openen.
    Snap er nix van.
    Wat heeft het voor nut om de locatie te kunnen veranderen als dat helemaal niet werkt?

Bijdrager
    Leander

Wanneer je met een alias van de map “iTunes” werkt gaat het prima. Zie hier.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.