5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Polonium-210

iTunes library beschadigd

Wil ik daarnet iTunes opstarten, zegt ie doodleuk dat de iTunes library beschadigd is. voor het weekend was alles picobello in orde, vanochtend de hele library met duizenden cd’s en dvd’s ‘dameged’. Ik zie wel dat er in de tussentijd een automatische update van iTunes heeft plaatsgevonden en ik heb de nieuwe update van El Capitan ook nog niet uitgevoerd, dus ik hoop dat dat e.a. verhelpt. Maar het is wel enorm schrikken allemaal 😱 Ik heb er jaren werk aan gehad om alles netjes geordend te krijgen!!
    Anders Time Machine nog proberen!

Bijdrager
    Brombeer

Ik heb afgeleerd om dingen die lekker lopen up te daten. En ook zonder dat heeft iTunes hier zijn eigen bieb herhaaldelijk gesloopt.
    Het heeft me er wel toe gebracht eens de bezem door die gigantische bieb heen te halen (ik had iets van drie maanden non-stop muziek zonder in herhaling te vallen).
    Als een (Time-machine) backup terugzetten niet wil, is een nieuwe bieb maken het enige dat er nog op zit. Ja, dat kost tijd.

Bijdrager
    Polonium-210

Gelukkig heeft een backup-bieb van een paar dagen terug vanuit time machine me uit de brand geholpen. Soms vervloek je apple, maar tegelijk prijs je ze ook weer 😄

Bijdrager
    flierefluiter

Waarom kies jij voor de avatar naam polonium-210?8-O

Bijdrager
    IGBA

Check voor de zekerheid ook de harde schijf van je Mac nog eens goed.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.