8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    pepijn-paans

itunes krediet voor iTunes match?

hallo,
    is het mogelijk om mijn huidige iTunes krediet te gebruiken om itunes match aan te schaffen voor een jaar, en zo ja hoe ?

mvg

Bijdrager
    Koetjesreep

Kan je het niet gewoon proberen? Je gaat in iTunes naar iTunes match en probeert het door op de koop knop te klikken.

Inactief
    Anoniem

Nee.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Bijdrager
    weststar

zolang er een CC of Click and Buy account gekoppeld is aan je iTunes account kan het prima.
    Apple wil wat zekerheid mbt betaling bij een verlenging….

Bijdrager
    pepijn-paans

als ik niet verleng na een jaar, blijft mijn muziek dan alsnog muziek uit iTunes ?

Bijdrager
    iGoMac

| Hallo Pepijn- paans,

Er van uitgaande dat je bedoelt wat er met jouw muziek gebeurd als iTunes Match stopt het volgende:

Al jouw aangekochte muziek en content blijft via iCloud voor jou toegankelijk. Ook na het stopzetten va je abonnement op iTunes Match. Echter jouw muziek welke je hebt geĆ¼pload ( ook al werd deze gematched ) zal vanaf dat moment niet meer toegankelijk zijn !

Tot slot:

Je hebt de mogelijkheid op je iTunes krediet te gebruiken om daarmee een abonnement te nemen op ITunes Match. Echter moet je wel een geldige betaalmethode invoeren.

Handig: http://support.apple.com/kb/HT4914?viewlocale=nl_NL

( Via deze link kom je uit bij: iTunes Store: een abonnement nemen op iTunes Match waarbij punt 6 het volgende kenbaar wordt gemaakt: Opmerking: u kunt het tegoed van de Store gebruiken om uw iTunes Match-abonnement te betalen maar bij het inloggen moet echter een geldige betalingsmethode worden geregistreerd. )

Succes !

Bijdrager
    Lexis

Bij mij werkte het wel, omdat ik ook Click and Buy heb gekoppeld.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.