5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    toysoldier

[iTunes] Kopieren mp3 via afspeellijst naar windows map

GoedenMiddag :)
    De naam zegt het al:
    Hoe kopieer ik vanuit de iTunes afspeel lijst de mp3’s naar een windows map (een andere van waar ik ze in de afspeellijst heb gekopieerd) en dan ook het liefst dat alle info die ik veranderd heb in de iTunes afspeellijst zoals : albums, artiesten ect dat die blijven zoals ik ze heb veranderd. Of kan dat helemaal niet?
    Kan het dan ook nog dat de bestandsnaam zo wordt als dat ik hem in de afspeellijst heb genoemd?
    bijv:
    in_grid_-_tu_es_foutu_(radio_edit).mp3
    Naar:
    Ingrid – Tu es foutu.mp3
    BVD toy soldier.

Bijdrager
    Nikita

In OSX kan je het gewoon slepen. Of het in Windows ook zo makkelijk is… En die namen moet je even kijken of ‘ie de ID3-tag meeneemt als bestandsnaam of anders zal je ze zelf moeten hernoemen lijkt mij. (’t blijft een Mac forum he:wink: maar misschien weten ze op Tweakers.net wel programmaatjes waarmee je een hele lading bestanden kan wijzigen in een keer).

Bijdrager
    toysoldier

Dank je wel!
    ik heb geen mac maar het werkt ook bij windows.
    hij neemt de id3 tag mee
    Alleen de bestandnaam blijft helaas het zelfde heeft iemand daar nog oplossingen voor ?
    toy soldier

Bijdrager
    themacs

Op internet bestaat deze fantastische site: http://www.google.com
    Tik eens in: rename mp3
    et voilĂ , kilo’s utilities om je MP3s te renamen… (ook gratis)

Bijdrager
    Ruben

Achteraf de naam aanpassen met een handig programma dat de ID3 info kan lezen (zoals “themacs” al aangaf) is de enige oplossing. Er is geen manier om iTunes de bestanden met een andere naam dan de titel te laten opslaan. Tenzij je in je voorkeuren aangeeft dat je iTunes je muziek NIET wilt laten beheren, dan blijven de bestandsnamen gewoon zoals ze waren/zijn op het moment dat je ze aan je library toevoegd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.