4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    foiegras

ITunes kan inhoud Ipod niet lezen

Hallo,

Vandaag maak ik voor de 4de keer mee dat als ik mn IPod aansluit op mn PC ITunes zegt dat ie de inhoud van mn IPod niet kan lezen. Of ik zo vriendelijk wil zijn om deze te herstellen en te resetten naar de fabrieksinstellingen. Ik ben ongeveer in totaal 8 uur bezig geweest om telkens na die reset al mn mp3’s en video’s op mn IPod te zetten. Doe ik iets fout? Hoe kan ik dit voorkomen, is namelijk om gek van te worden!!!!
    Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    Nikita

Alles correct hersteld met de iPod Updater? Wellicht MacDrive geinstalleerd? Als die laatste z’n demo tijd heeft gehad, kan ‘ie nog wel ’s lastig doen. Had ik met een cdrom die was gebrand op een Mac. MD bleef klagen dat het nodig was om de CD te bekijken, terwijl het een doodnormale CD was verder… :?

Bijdrager
    Moode
    ”foiegras”

Ik ben ongeveer in totaal 8 uur bezig geweest om telkens na die reset al mn mp3’s en video’s op mn IPod te zetten.

Heb je niet de ruimte omde muziek en video’s op de pc te bewaren? Zou een hoop tijd schelen.

Bijdrager
    foiegras

Heb inmiddels iPod hersteld, daarna alle software en iTunes eraf gegooid. Nu alles weer geïnstalleerd en vreemd genoeg zag iTunes weer alles wat er voorheen op mn iPod stond. Dus het was alleen bijwerken en klaar! Hopen dat ie nu weer normaal blijft draaien.
    Bedankt voor de tips:D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.