3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Blackstaraj

iTunes kan geen verbinding maken met update server

Hallo Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad en hier wellicht ook een oplossing voor?:?

als ik een iPod aansluit krijg de volgende melding :
    ”tunes kan op dit moment geen verbinding tot stand brengen met de server voor ipod-software-updates, omdat u momenteel niet verbonden bent met het internet. “:(

Er is zover ik weet niets gewijzigd, ik heb gewoon verbinding met internet, ik heb zelfs al geprobeerd om alles van iTunes er af te gooien en opnieuw te installeren, maar helaas niets helpt. wellicht is het iets met de instellingen van de pc, maar ik kom er niet uit.

Heeft iemand enig idee? :innocent:

note: het is een windows machine xp sp2 proff, iTunes 7.3.2.6.
    ik heb het tevens met verschillende iPods geprobeerd, maar bij alle krijg ik dezelfde melding.

Bijdrager
    formulefan

dit is op zich geen probleem, omdat de ipod gewoon niet kan updaten, doordat itunes de verbinding met de server niet heeft. Ik denk dat je dit in de windows firewall even moet instellen. Kijk in de help of voorkeuren (bewerken, voorkeuren) maar eens welke poort je hiervoor moet openen. Ik kan dit nu zelf niet bekijken, want zit op een publieke comp.

Bijdrager
    Blackstaraj

ey formulefan, was het maar zo simpel!
    Ik heb alles al geprobeerd, zelfs om de firewall helemaal uit te zetten, maar helaas werkte ook niet, maar het is zo vreemd; het is opeens gekomen en dus ook geen idee waardoor :S
    in ieder geval beadnkt voor de reactie.
    En het is niet eens met het updaten van de ipod maar ook met het herstellen…:? vaagheid…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.