12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    MacKevin11

iTunes kaarten in de Apple Online Store

Hey jongens,

Kan iemand mij vertellen of de iTunes kaarten in de Online Apple Store een download betreft of een fysieke kaart die toegestuurd wordt.

Ik zou graag iets willen kopen in de App Store. Normaal doe ik dit door een iTunes kaart te kopen hier in de plaatselijke supermarkt of bij Dixons of iets dergelijks. Nu zat ik te kijken of je ze ook gewoon online kon verkrijgen, dus dat ik €25 betaal voor een ‘virtuele’ iTunes kaart en vervolgens de code per mail toegestuurd krijg zodat ik die direct kan gebruiken.

Ik heb wat sites gevonden (http://www.itunescode.nl, http://www.ituneskaart.nl, ect.), maar hier vragen ze 5%-10% meer per kaart.

Nu kwam ik dit op de website van Apple tegen; http://store.apple.com/nl/personalize/itunes?product=MD601N/A
    Ik kan nergens vinden of dit een download is of dat hij wordt toegestuurd per post.

Er staat een levertijd bij van 24 uur, dus zou je zeggen dat hij per post gestuurd wordt.
    Maar er staan geen verzendkosten bij, terwijl je normaal onder de €119 wel verzendkosten moet betalen.

Kortom, kan iemand mij vertellen of de iTunes kaarten in de Online Apple Store een download betreft of een fysieke kaart die toegestuurd wordt.

Bijdrager
    belfortmac

http://www.itunescode.nl

Kost inderdaad wat meer, maar je bent binnen 5 minuten klaar.
    Ik heb hier al de nodige kaarten gekocht en nog nooit een probleem mee gehad.
    Bovendien heb je geen last van verzendkosten, dus dat compenseert zich dus ook weer.

Bijdrager
    Hasoweh

Kortom, kan iemand mij vertellen of de iTunes kaarten in de Online Apple Store een download betreft of een fysieke kaart die toegestuurd wordt.

iTunes kaarten in de online Apple Store zijn dezelfde als die je vind bij de supermarkt of boekhandel. Het is dus een pasje en geen download. Ik zou ook gewoon bij itunescode.nl bestellen of als je kunt wachten even bij de albert heijn binnen lopen.

Bijdrager
    belfortmac

@MacKevin11

Eple heeft natuurlijk ook een punt, je kan ook even naar de winkel.
    Ze zijn tegenwoordig overal verkrijgbaar, AH,Dixons,Kruitvat,hema en weet ik niet waar.

Bijdrager
    MacKevin11

Dankjewel voor de informatie:)
    Ik kan makkelijk even wachten tot morgen, dan loop ik even de supermarkt binnen en koop ik ze daar.
    Als het wel voor dezelfde prijs online gekund had, had ik dit toch graag geweten omdat dat uiteraard handiger zou zijn.

Bijdrager
    belfortmac

Zou inderdaad handig zijn, maar de online verkoper of de post, iemand moet er wat mee verdienen natuurlijk;)

Bijdrager
    MacKevin11

Apple kan ze gratis versturen naar je huis, waarom kunnen ze dan niet gratis een code leveren op je scherm?

Bijdrager
    belfortmac

Je hebt gelijk, maar ze zullen hun reden wel weer hebben.

Bijdrager
    SunKeeper

Puur omdat dat fraudegevoeliger is.

Genoeg mensen die dan zogenaamd de code niet hebben ontvangen of op hun scherm hebben gezien en dan het geld terug proberen te schooien. Dat gebeurt al genoeg in de iTunes, App, en iBooks-store, dat er voor de raarste gevallen een refund wordt aangevraagd.

Verder hebben ze liever dat je een creditcard gebruikt, ten eerste voor Apple veiliger, omdat de creditcardmaatschappij altijd betaalt. Ten tweede geef je makkelijker geld uit met een creditcard omdat je credit nooit op is. Dat sommigen zich diep in de schulden steken zal ze worst zijn.
    Weet je ook meteen waarom Click and Buy zo’n gezeik is, bij het minste schiet het hele systeem op de parkeerrem en krijg je direct € 15,- boete.

Bijdrager
    MacKevin11

Tja, daar heb je ook een punt natuurlijk…

Bijdrager
    tinus_omt

Als je je kaarten bij de winkel haalt en goed oplet kun je ook nog eens korting krijgen omdat ze soms in de aanbieding zijn! Ze zijn nu in de aanbieding bij Kruidvat: 2 kaarten van 25 euro voor 40 euro.

Bijdrager
    webje82

Bij Apple zelf krijg je een fysieke kaart thuis dus dat is bagger want duurt lang. op Itunes Kaart of Itunes Giftcard krijg je de itunes giftcard direct. Kost wat extra maar daar krijg je dan ook wel directe service voor.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.