18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    applediver

itunes kaarten

hey,

ik heb al geweten dat er bij carrefour en media markt al acties zijn geweest dat je een kaart van 50euro koopt dat je er 1bijkrijgt van 50euro.
    nu is de vraag kan je ergens terugvinden waar dergelijke acties zijn? ( wel voor BELGIE) want nederlandse kaarten werken hier niet:p

grtz

Bijdrager
    Loek1991

Zulke acties heb ik nog nooit gezien, zijn dat gewoon iTunes Gift Cards?
    Daar zou ik ook graag een graantje van meepikken, alleen woon ik in Nederland.

Bijdrager
    stavos

De Nederlandse kaarten werken over de hele wereld, zolang je maar een NL account hebt.
    En zo’n dergelijke actie heb ik bij de MediaMarkt nog nooit gezien, dus ben benieuwd waar je dat gezien hebt..

Bijdrager
    dclkdm

Helaas zijn er Nederland nooit van dat soort acties, van Belgie zou ik het niet weten.

In elk geval in Duitsland en Engeland komen er geregeld van dit soort leuke acties voorbij in supermarkten.

Bijdrager
    KarelWillem

Bij de Dixons zijn regelmatig van die acties (geweest).

Bijdrager
    BasiX

Bij Dixons hebben ze inderdaad vaak soortgelijke acties. Alleen gat het daarbij meestal om 3 halen, 2 betalen.

Bijdrager
    Sascha

Enkele weken geleden was er ook zo’n actie in de Colruyt. Stond in de folder. Ik heb er mijn voordeel mee gedaan. :thumbsup:

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

In België hebben ze de formateur een €100 giftcard beloofd als hij voor het einde van de maand een kabinet klaar heeft… :sarcastic::wink:

Bijdrager
    Thijmen96

Bij V&D hebben ze trouwens volgende week 3+1 gratis voor alle iTunes kaarten.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is dus eigenlijk bij Dixons.:wink:
    Want V&D verkoopt die dingen niet. De Dixons filialen die daar zitten wel.

Bijdrager
    Hansi2124

Ook dit topic heeft niets met One More Thing te maken (wat heeft iedereen toch met dat subforum :confused:)…….
    Verplaatst naar dit subforum dus.

Bijdrager
    applediver

ik heb vorig jaar 2acties geweten: 1van carrefour (alleen vestiging schoten) daar moest je een itunes kaart kopen en kreeg je hetzelfde bedrag erbij.
    en bij mediamarkt was het 2kaarten kopen en de 3de gratis ongeacht het bedrag( hier was zelfs reclame van op tv) maar carrefour word niet aangekondigd das het probleem.
    in nederland moet je echt een nederlands acc hebben maar hier in belgie verkopen ze itunes kaarten voor de benelux die dus ook op nl acc werken!
    nuja ik hoopte dat iemand meer wist van deze actie:p

Bijdrager
    BasiX

BeNeLux iTunes kaarten? Nog nooit van gehoord. Ze zijn volgens mij allemaal landgebonden.

Bijdrager
    applediver

neenee ze bestaan, ik heb er zelf nog eentje liggen hier.
    in nederland staat er nederland op maar hier benelux.
    let er maar eens op;)

Bijdrager
    stavos

Maak er eens een foto van. Want als niemand de kaarten verder kent die jij hebt liggen, kan niemand het ook zien…

Bijdrager
    BasiX

Ik kan er op heel internet niets over vinden, dus laat maar eens zien inderdaad.

Bijdrager
    De Pruus

Bij de Hema, nog 125 stuks, kun je online kaarten van € 25,- voor € 20,- kopen, dus 20% korting.
    http://www.hema.nl/onlinewinkelen/cadeaukaarten/detail.aspx?categorie=cadeaukaarten_itunes&productname=&product=40391081
    Succes

Bijdrager
    Hansi2124

Die staat ook al in het Centraal Aanbiedingen topic vermeld, maar toch bedankt.
    :wink:

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.