6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Leubie

iTunes Issues

Ik loop tegen het volgende probleem aan:
    Ik heb en afspeellijst met 300+ nummers, die wil ik op een cd branden via iTunes. Echter nadat ik de eerste cd heb gebrand, laat iTunes niet zien welke reeds gebrand zijn ( en dus niet nog een keer hoeven) Ik kan mij herinneren dat dat aangegeven werd, of heb ik het mis.
    Ander grapje is dat ik een 700mb cd wil gebruiken, er volgens iTunes slechts 256 mb op kan en als ik de cd dan brand, dan blijkt er slechts 125 mb gebruikt te zijn. Staat er iets in mijn instellingen verkeerd?

Bijdrager
    Esquare

Heb je nog genoeg vrije ruimte op je harde schijf? Als iTunes op dezelfde manier werkt als de Finder, worden eerst alle bestanden die op cd gezet moeten worden naar een disk image gekopieerd.

Bijdrager
    Leubie

Heb net even gechecked, plenty of space, enkele GB’s over….

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

bij mijn weten wordt niet aangegeven of een nummer al is gebrand. Ik zou dus mapjes maken ter grootte van 1 CD, en die branden

Bijdrager
    pieter010

Heb je al gekeken bij de Preferences van iTunes hoe deze brand?

Ik meen me te herinneren dat je de MP3’tjes als Data CD moet branden. Dan vraagt iTunes gewoon netjes om de volgende lege CD.

Kijk voor alle zekerheid maar even de help na.

Pieter

Bijdrager
    Ruben

Een MP3 CD kan, voor zover ik me herinner, maximaal 255 bestanden en/of folders aan. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.