9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    stijnhoofd

[iTunes / iPod] Problemen met sync

Hallo daar,

nadat ik onlangs mijn iTunes updatete gaf mijn iPod problemen toen ik hem aansloot. Hij was gestopt omdat de batterij leeg was, maar toen ik hem aansloot moest ik hem herstellen. Prima, dacht ik, alhoewel dat best wel wat tijd in beslag neemt met 21K nummers in je bibliotheek. Maar toen ik hem daarna loskoppelde, herkende hij niets van de nummers! Hij gaf aan dat er geen muziek op stond, terwijl dat in iTunes wel zo was. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar weer hetzelfde. Nu gaf mijn iTunes aan dat ik mijn iPad ook moest herstellen, dus het kan niet aan een lege batterij liggen. Maar ik hoop wel dat ik weer eens muziek op mijn iPod kan luisteren – het staat er wel op. Ergens.

Iemand enig idee?

Bijdrager
    stijnhoofd

Is er niemand die me verder kan helpen? Mijn iTunes heb ik net geüpdatet maar hij loopt steeds vast als ik m’n iPod aansluit. Ga zo maar weer eens opnieuw proberen te syncen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou even diep ademhalen, en nog een keer opnieuw beginnen.

– Herstel je iPod in iTunes (start hem op in DFU-mode en sluit aan)
    – Zet daarna niet weer die 21000 nummers er op, maar maak een korte playlist die je test
    – Gaat dat goed, dan kun je weer verder

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    stijnhoofd

Ik heb het net geprobeerd met een playlist van 2000 songs, en dat ging prima. Ik ben hem nu verder aan het vol zetten. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Moderator
    Mac Daddy

Ik vermoed het wel, maar nog een vraagje. Wat voor iPod hebben we het over?

Bijdrager
    stijnhoofd

Het is een oude iPod met scroll wheel, 160 GB. Toen de playlist erop stond wilde ik de rest doen, maar nu past het ineens weer niet. Er staat ineens 20 GB aan ‘Overig’ op; geen idee wat dat is en waar dat vandaan komt. Begin nu maar weer opnieuw met steeds wat meer playlists…

Bijdrager
    stijnhoofd

En nu is het weer dat de hele boel hangt als ik m’n iPod aansluit, en weer normaal aan de gang gaat als ik hem eruit trek.

Moderator
    Mac Daddy

In dat andere topic wat je vandaag opende, zei je al dat ook via schijfhulp er weinig mee kon. Het is een iPod met een HDD er nog in. Het zou kunnen dat die het een beetje aan het begeven is?

Je meldde in je openingspost dat de batterij leeg was, maar de batterij was gewoon leeg door gebruik denk ik? Niet dat ie ineens aangaf dat ie leeg was, bedoel ik?

Bijdrager
    stijnhoofd

Nee door gebruik inderdaad. Het zou goed kunnen dat de HDD stervende is. Ik heb hem nu in disk mode staan en kijk morgen wel weer verder. Iets rustiger playlists erop zetten.

Maar heb geen flauw idee waar die 20 GB extra ineens vandaan komt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.