6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    noxius

iTunes (iPod) meerdere accounts?

Ik en mijn vriend hebben allebei een iPod. Maar we hebben maar 1Apple met iTunes.

Aangezien we allebei nogal andere smaak van muziek hebben vraag ik mij af het mogelijk is om meerdere accounts in iTunes te maken.

Iemand ervaring mee, of tips?

Juul

Bijdrager
    Michiel

Geef op je Mac, in OSX ieder z’n eigen login dan heeft iedereen z’n eigen voorkeuren en dus ook eigen speelijsten in iTunes.

Bijdrager
    noxius

thank you:)

Bijdrager
    Oppie

Je kunt toch gewoon voor ieder een eigen mapje (=afspeelijst) maken aan de linkerkant van het iTunes venster. Ieder sleept (=copiëert) zijn muzieksmaak uit de Bibliotheek en zet alleen die map op zijn/haar eigen iPod. Zo simpel is het toch?!:P

Bijdrager
    Mr Mojo
    ”Oppie”

Je kunt toch gewoon voor ieder een eigen mapje (=afspeelijst) maken aan de linkerkant van het iTunes venster. Ieder sleept (=copiëert) zijn muzieksmaak uit de Bibliotheek en zet alleen die map op zijn/haar eigen iPod. Zo simpel is het toch?!:P

Moet je wel even je Ipod van “automatisch alles bijwerken” afhalen. Je kunt dan aangeven welke afspeellijsten er bijgewerkt moeten worden.

Bijdrager
    Oppie

Dat is dan de volgende stap, maar logisch genoeg lijkt me. Deze mogelijkheid zit onder de knop iPod-opties, en alleen als een iPod is aangekoppeld, in het iTunes venster rechtsonder.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.