8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    GodzillaPresley

iTunes: iPhone verschijnt niet meer

Als ik mijn iPhone aan mijn iMac hang verschijnt hij sinds kort niet meer in iTunes. Synchen gaat daardoor ook niet meer.

Geprobeerd, maar zonder resultaat:
    – iPhone opnieuw opstarten
    – iTunes opnieuw opstarten
    – iMac opnieuw opstarten

Het is een iPhone 4 en ik draai OS X 10.7.1. Alle software up to date.
    Iemand een idee?

Alvast bedankt:-)

Bijdrager
    Frunk

Toevallig nu net iTunes 10.5 uit. Probeer het daarna nog eens.

Bijdrager
    GodzillaPresley

Dat is inderdaad erg toevallig. Inmiddels ge-update maar helaas geen verschil.

Bijdrager
    Mjansen

Niet dat het jou of mij zal helpen, maar ik heb precies hetzelfde probleem… mijn iPhone verscheen vanmorgen ineens niet meer in iTunes, en net na het installeren van iTunes 10,5 ziet ie m ook niet. Sterker nog, als ik in de settings van iTunes kijk is er zelfs ineens geen reservekopie meer beschikbaar, volgens iTunes is mijn iPhone nooit gesynct met iTunes :s lekker is dat…

Hoop dat Apple snel met update komt… beetje jammer dit als iTunes 10.5 alleen met iPhone 4S zou werken :s

Bijdrager
    GodzillaPresley
    Mjansen op 11 oktober 2011

als ik in de settings van iTunes kijk is er zelfs ineens geen reservekopie meer beschikbaar, volgens iTunes is mijn iPhone nooit gesynct met iTunes :s lekker is dat…

Lijkt inderdaad hetzelfde probleem te zijn:confused:

Bijdrager
    ming

het kabeltje er opnieuw in zetten, of andere usb poort. Dat helpt bij mij altijd

Bijdrager
    GodzillaPresley

Helaas, dat werkt ook niet.
    Ook bij mijn iPad hetzelfde probleem. Een ander kabeltje tussen iMac en iPhone/iPad helpt ook niet.

Iemand een idee?

Bijdrager
    GodzillaPresley

Gelukt!

Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen door iTunes te deïnstalleren en opnieuw te installeren.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.