6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

iTunes iphone synchroniseren

Ik heb op mijn iphone5S via itunes enkele app’s gezet.En gesynchroniseerd…..maar nu is de muziek die we via itunes niet meer te vinden……klote maar we hebben steeds Time Machine en een backup HD laten lopen.Maar nog NOOIT een file van enkele dagen geleden terug moeten zetten
    Hoe gaat dat?Moet je dan alles terug zetten of kan je ergens (in timemachin e of in die backup )itunes terugvinden en terugzetten?

Bijdrager
    hasseltse huzaar

jongens jongens we maken hier wat mee :-):-):-) Nu blijkt heel die muziekzooi (zonder dat we dat gewild hebben) bij de zaagmachine op de ipad te staan……..dus waarschijnlijk draadloos overgedragen……..
    Dus de volgende vragen duiken alweer op
    1Hoe krijg ik die bestanden van de ipad naar de imac terug? en 2 hoe kan ik dat in de toekomst vermijden?

Bijdrager
    KarelWillem

Gewoon die Time Machine backup terugzetten.
    Er was een dag dat je tot de ontdekking kwam dat het weg was.
    Dus… pak in Time Machine de dag ervoor.

Selecteer de iTunes map, open Time Machine, selecteer de dag en zet terug.

Veel simpeler kan het niet.

n.b.: Hoewel ik me niet kan voorstellen dat muziek zomaar opeens ‘verdwijnt’. Maar dat is weer een ander verhaal.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

KarelWillem en toch begrijp ik het niet…….Eerst in Time Machine de itunes map zoeken en dan?
    je schrijft
    selecteer de itunes map ……Welke ?hoe ziet die eruit?op de imacHD?

Maar echt waar als ik nu in “alle bestanden” een naam van een muzikant ingeef en laat zoeken…..NIKS dus verdwenen…….ik vind het ook heel raar

Bijdrager
    KarelWillem

Selecteer dit:

En open dan Time Machine:

Je ziet dan dit:

Bijdrager
    GoeieDag

http://support.apple.com/nl-nl/HT1427 en dan de alinea ‘Gegevens herstellen via Time Machine-reservekopieĆ«n’.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.