6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sedikit

iTunes/iPad/Updates “werk bij” faalt

Onderstaande vraag heb ik gisteren ook bij de buren gesteld. Zonder één reactie. Ik probeer het hu ook maar hier:

iMac OS X10.9.5
    iTunes 12.6.2
    iPad 9.3.6
    (bespaar me “oude meuk”  😊 )

Als op de iMac/iTunes/Apps/Updates zich apps aanbieden, en ik click op “werk alle apps bij” (rechts-onder), gebeurt er niets. De app blijft staan, laad-icoontje verschijnt niet (zie screenshot). De iPad laadt zelf wel. Wat is hier loos? Misschien relevant: als ik via iTunes/apps/App Store zoek( in dit geval) naar NPO Start, ook daar de “werk bij” het niet doet
    Alvast mijn dank.

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 dagen, 15 uren geleden door sedikit.
    Moderator
    Night

Het enige dat ik me kan voorstellen is een compatibiliteitsprobleem. De nieuwere versies van de betreffende apps werken niet (meer) met jouw versie van macOS. De update zal dan wel getoond, maar niet uitgevoerd worden.

Bijdrager
    sedikit

@Night, bedankt voor je antwoord. Ik denk dat je gedeeltelijk gelijk hebt:

-hier heb je gelijk: soms wordt de app aangeboden in iTunes/Apps/Updates, maar niet in de iPad

-en , hier gaat het eigenlijk om, soms  toont de app zch op zowel in iTunes/Apps/Updates als op de iPad. En dan update de app wel op de iPad, maar niet in iTunes/Apps/Updates.

• Deze reactie is gewijzigd 4 dagen, 13 uren geleden door sedikit.
    Moderator
    Night

Misschien heeft Apple dáárom wel het hele “iPhone/iPad en iTunes” verhaal op de schop genomen.

Bijdrager
    sedikit

Night!

Ik heb me al bij dit “ongemak” neergelegd. Ik kan natuurlijk ook gewoon updaten op mijn iPad en ook nog reserve kopieën maken en synchroniseren. En de app in iTunes/Apps/Updates die niet (meer) geschikt is, die verwijder ik dan wel. Een mens kan wel alles willen! 😊

Moderator
    Night

Mooi om te horen dat alles – ondanks dit ongemak – verder nog prima werkt. 🙂

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.