2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Glenneke

iTunes in the cloud probleemje

Ik heb vandaag men iMac klaar gemaakt voor verkoop.

Dat betekend dat ik de machtiging via itunes heb ingetrokken en ook via iTunes in de cloud.

Nu wilt mijn nonkel die men iMac heeft gekocht zijn muziek via iTunes in de cloud terug downloaden, maar er komt op te staan dat hij nog 88 dagen moeten wachten eer hij terug zijn muziek kan downloaden.

Hoe komt dat hij die melding krijgt zelfs na een clean install en is het mogelijk dat hij die muziek van zijn oude windows pc overzet na de iMac zonder op het 88 dagen probleem terug te komen?

Bijdrager
    Wolfii82

Standaard is het 90 dagen dat je moet wachten totdat een ander account (Apple ID) muziek kan downloaden via Itunes (Match).

Aangezien je op een iMac meerdere gebruikersaccounts kan aanmaken heeft Apple deze trieste maatregel genomen. Eigenlijk willen ze dus dat iedereen een eigen iMac moet kopen en deze niet moet delen met anderen.

Dat je de iMac opnieuw hebt geïnstalleerd maakt niet uit, je hebt je iMac ooit gemachtigd, nu trek je dat weer in, maar dan blijft de 90 dagen regel wel actief voor iemand anders met een ander Apple ID.

Hij kan zijn muziek die op de Windows pc staat overzetten op een externe harde schijf en die koppelen aan de iMac, dan de muziek kopiëren naar iTunes, dat zou wel moeten lukken.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.