8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    knippie

iTunes in de fout?

Dit probleem ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
    Ik heb veel documentaires in iTunes staan over Astronomie.
    Deze heb ik verplaats van films naar TV programma’s om ze via Apple tv af te kunnen spelen.Bij het invullen van de info heb ik ingevuld bij sorteren’ “Astronomie”, leek mij een goed idee! maar toen ik naderhand ging kijken hoe het er op mijn apple tv uitzag stond onder ieder filmpje Astronomie.
    Dat beteken dat ik 166 x Astronomie ziet staan ipv de titel van de filmpjes.
    Ik heb alles eraf gegooid en opnieuw geïmporteerd, maar iTunes weigert de titels erbij te zetten en zet steeds weer Astronomie onder ieder filmpje.
    Waar kan ik in de bibliotheek iets vinden waarmee ik dit kan oplossen.

Bijdrager
    Qmagic

Je hebt nu de titel van de filmpjes overschreven naar allemaal dezelfde naam ‘Astronomie’.

Bij TV programma’s kan je beter sorteren door de Programma (naam) ‘Astronomie’ te noemen, en de ‘titel’ is dan de ‘naam van de aflevering’ en tevens verdeel je het in afleveringsnummer en seizoennummer (deze laatste 2 bepalen de volgorde die onder programma(naam) gesorteerd zijn.
    (vergeet even tabblad sorteren, dat gaat automatisch goed in iTunes/AppleTV als de programma naam en afl.nr en seizoen nr zijn ingevuld).

Bijdrager
    knippie

Daar ben ik inmiddels wel achter,maar hoe kan ik die tag’s nu weer verwijderen? zodat ik weer de titels zie.

Bijdrager
    hatolex

Ja dat gaat nu niet meer, je hebt de titel van de film overschreven, het is dus niet een tag die je kunt wijzigen. Misschien een back up gemaakt, wat sowieso heel verstandig is.

Bijdrager
    pruus

Ook niet via Timemachine terug te zetten? Denk het wel…

Bijdrager
    knippie

De titels staan nog gewoon achter de films op mijn HD dus heb ik ze opnieuw geïmporteerd,maar ik krijg toch Astronomie te zien.
    Is er geen mogelijkheid om de plist te verwijderen? Dan zou ik alles weer kunnen importeren.

Bijdrager
    knippie

Bij nader inzien heb ik mijn backup terug gezet. Nu staat het weer goed.

Bijdrager
    hatolex

(y)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.