3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Walnuts

iTunes, iBook (G4), tiBook G4, MB Pro en Externe HD

Sinds een paar dagen heb ik mijn oude powerbook G4 en mijn externe HD aan het netwerk gekoppeld: via de LAN aan mijn Airport Express (want de PB G4 heeft nog de gewone airport en niet de extreme). Ik heb mijn iTunes library op mijn externe HD gezet en kan die keurig via mijn MB Pro en via de iBook van mijn vriendin vinden. Er zit alleen een verschil tussen de MB pro en de iBook: de iBook laad automatisch de externe harde schijf via het netwerk en via de MB pro moet ik dat handmatig doen. Ik kan nergens vinden hoe ik dat automatisch moet instellen. Waarschijnlijk iets heel sufs, maar het lukt me niet. Heeft iemand enig idee??

MVG

Wally

Bijdrager
    CalmCruiser

als het goed is kun je met de option key bij het opstarten van iTunes kiezen welke library die moet kiezen. Als het nogmaals goed is moet iTunes onthouden wat de laatste setting was en bij een volgende start automatisch weer de library kiezen.

Bijdrager
    Walnuts

Dank voor je antwoord.
    Ik heb in de prefs de locatie al op de harde schijf gezet en dat werkt. Ik kan de hele library zien, maar alleen de locatie op de externe HD op de andere computer wordt niet automatisch opgestart…
    Heb ondertussen ook de option key geprobeerd, maar dat werkt ook niet….. Nog andere suggesties??

Dank,

W

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.