7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    stoondje

itunes Huur film

Hallo

ik was een huurfilm aan het kijken in itunes, toen liep itunes vast en nu kan ik nergens meer mijn huurfilm bekijken hoe los ik het op? ik kom er niet uit en ik wil eigenlijk gewoon film kijken…

Hopelijk kan iemand me helpen.

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je een mailtje gekregen van Apple over het huren van deze film en de betaling hiervan? Dan staat daar ook in wat je moet doen….

Bijdrager
    stoondje

nee ik krijg nooit mailtjes van apple met mijn aankopen daarin.
    dus ik weet niet wat ik moet doen

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien heb je ergens aangegeven dat je die mailtjes dan niet wil ontvangen. Juist voor dit soort dingen is het dus handig om ze te ontvangen.
    Daar staat altijd in wat je moet doen als het product niet goed is of dat er iets anders mee aan de hand is. Ik heb op dit moment geen voorbeeld ervan helaas…..

Bijdrager
    youp.c

Ik heb nog een betalingsbevesting gevonden van iTunes, hier is ie (na verandering van persoonlijke gegevens): linkje

Bijdrager
    snijder

Als je een film huurt is die dacht ik 24u beschikbaar.
    Dus denk als jouw film in die tussentijd onderbroken word, dat je hem gewoon weer een keer kan ‘huren’ zonder nog een keer te betalen.

Bijdrager
    stoondje

klopt maar dan krijg ik weer een scherm dat ik moet betalen,

@juop.c, via dat formulier heb ik een probleem gemeld na wat zoeken kon ik die in itunes openen

Vanmorgen kon ik weer op download drukken dus ik daar op drukken om hem alvast binnen te halen en hem te kijken, 3x raden itunes liep weer vast. en weg was de download.

heb al een klacht bij apple achter gelaten hopelijk doen ze er iets mee. ik ga ondertussen opzoek naar een anderen online huur winkel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.