3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    sebb

itunes hulp

Hoi,

Ik heb altijd 1 mac gebruikt waarin ik al mn muziek opsloeg in itunes, mnn ipod connecten en dat dan alle songs automatisch naar mn ipod gezet werden.

nu wil ik ook de playlist op mijn laptop toevoegen aan mn ipod. nu sloot ik mn ipod aan op mn laptop, en werden alle liedjes verwijderd en alleen die liedjes die in de libary staan van mn laptop, overgezet naar mn ipod,

hoe stel ik in dat wanneer ik mn ipod aansluit op mn laptop, de ipod de oude libary van mn gewone mac houd, en de libary van mn laptop er bij komt?

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Je hebt hier eigenlijk twee mogelijkheden:

1: Je laat je iPod automatisch synchroniseren met de library van één bepaalde mac
    2: Je houdt de library van de iPod handmatig bij.

Je kunt niet laten synchroniseren met verschillende macs, en een combinatie van punt 1 en 2 werkt ook niet.. (dat wil zeggen: bij elke volgende automatische synchronisatie verlies je nummers die je handmatig toegevoegd hebt)

Bijdrager
    nookie

Waarom niet al je muziek centraal houden op 1 computer en je Ipod en je laptop volstoppen met muziek van je centrale computer??

Dan hou je alles overzichtelijk en maak je het voor jezelf niet al te moeilijk.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.