8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTunes home sharing vanaf iPhone

Ik heb al heel wat rond gezocht en zelf wat geprobeerd, maar ik raak er niet uit.
    Is het mogelijk om mijn iTunes library op mijn iPhone te delen via home sharing met mijn iMac?

Ik weet dat het andersom kan en dit is ook gelukt, maar dat wil ik niet.

Bijdrager
    mbrant

Dat zou vanzelf moeten gaan, volgens mij. Ik kocht laatst een nummer via mijn iPhone en dat staat gewoon in mijn muziek bieb zonder dat ik iets van te voren had gesynct.

Inactief
    Anoniem

Het gaat mij niet om het aankopen van nummers, maar om het sharen van mijn library.

Dus gewoon zoals je een iTunes library op je mac zou delen via homesharing, zo je iTunes library op je iPhone delen

Moderator
    Mac Daddy

Ja hoor. Gewoon op je iPhone naar ‘Music’ gaan en dan naar ‘More’. Daar zou je shared bij moeten staan. Daar moet je je Library kunnen zien. Selecteren, even wachten en je kan bij je Library.

Mocht dat niet het geval zijn. Dan moet je bij je ‘Settings’ even naar ‘Music’ gaan en even inloggen voor ‘Home Sharing’.

Inactief
    Anoniem

Maar ik wil mijn iPhone zijn music library delen met mijn iMac, niet andersom

Moderator
    Mac Daddy

Het is toch zo dat óf je hele óf een deel van je iTunes bibliotheek op je iPhone staat? Dan zou je dus alles wat op je iPhone staat ook op je Mac moeten staan.
    Misschien heb je bepaalde afspeellijsten in iTunes gemaakt en die gesynct met je iPhone, dus die staan ook in iTunes.
    En dan zijn er met iTunes 10.5 en iOS5 2 nieuwe dingen gekomen.
    1. WiFi sync. Als je Mac en iPhone in hetzelfde netwerk zitten, ziet je Mac dus je iPhone. Zonder de kabel dus te hoeven aansluiten.
    2. Tegenwoordig zie je bij je iPhone in iTunes ook je afspeellijsten die je gesynct hebt. Dus vanuit daar kan je een lijst kiezen en muziek van spelen.

Inactief
    Anoniem

Oh, misschien heb ik mij verkeerd uitgedrukt.

Mijn iPhone word thuis gesynct met mijn macbook, maar op mijn werk gebruik ik een iMac.
    Dus was de vraag of ik mijn muziek op mijn iPhone kan delen met mijn iMac op het werk.

Maar waarschijnlijk is het gewoon handiger om even alle muziek over te zetten op de iMac

Moderator
    Mac Daddy

Al het je eigen computer is, dan kan je dat doen ja.
    Maar volgens mij kan je met Home Sharing niet je iPhone library bekijken en gebruiken op een andere computer.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.