7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    robbie16

itunes herkent ipod niet

Hallo ik heb een probleem,

Ik heb een PC met windows XP. Sinds 16 augustus ben ik in het bezit van een zwarte ipod nano 4 gb.
    Nu is het porbleem, dat Itunes mijn ipod niet herkent. Pc zelf wel als ik op deze computer druk zie ik hem wel staan als E:verwisselbareschijf kan je die letter ook veranderen in I: dat heb ik op het forum gelezen. heb al heel de support gelezenm aar niks. software opniuew geinstaleerd de nieuwste van deze site.ipod updater werkt ook niet. Gaat niet verder als initaliseren.heb alle usb poorten gebprobeerd heb heb zelfs fireware geprobeerd.

wie o wie kan me helpen

Bijdrager
    Djmichel

Windows zelf herkent hem wel? Ik zou niet de letters gaan veranderen. Volgens mij is de kans op herkenning dan kleiner. Je hebt Itunes ook al overnieuw geinstalleerd…

Het ziet er naar uit dat je de meest logische opties al geprobeerd hebt. Nou moet ik erbij zeggen dat ik compleet geen verstand heb van windows. Maar misschien dat je kan proberen met je nano vanaf nul te beginnen. Ik neem aan dat je de muziek nog op je pc zelf hebt staan.

Probeer de ipod te resetten door Menu en de middelste knop ingedrukt te houden. Maar je kan ook de iPod overnieuw formateren (wel met een iPod progje) en dan helemaal overnieuw beginnen.

Succes ermee!!

Als dat allemaal niet werkt kan je altijd nog windows overnieuw installeren;)

ow ja… je bericht is wel erg moeilijk te lezen. Ik moest er een paar keer naar kijken voordat het complete probleem me duidelijk werd.

Bijdrager
    Marius1976

Mijn eerste vraag die in mij opwelt:

Is het vanaf het moment dat je hem hebt (nu 2 dagen) het helemaal nog niet gelukt? Ik bedoel: heb je er nog helemaal geen muziek op gekregen, of werkt het ‘ineens’ niet meer?

Groet,
    Marius

Bijdrager
    Peter B

Ik heb het zelfde probleem, ipod 30GB, ipod werkt wel gewoon, maar de computer ziet alleen maar H;,
    ipod van vriend op mijn PC aangesloten, en werkte wel perfect. Light dus echt aan mijn ipod.
    Oplossingen ????

Bijdrager
    Djmichel

Ik denk dat de meeste mensen hier niet zo heel veel verstand van pc’s hebben.;) Als het aan je Ipod ligt zou ik hem proberen te resetten of formateren en clean aan je pc hangen.

Anders is dit een oplossing: :innocent:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/6434047/wo/w7elJFEcmjf0249YFyd1vF57F5K/0.PSLID?mco=6A2AA4B0&nclm=Macmini

Laat je bevindingen nog wel weten… misschien dat meerdere pc gebruikers met een iPod dit probleem tegen komen.

Bijdrager
    Djmichel

Apple zelf geeft bij deze problemen op de pc devolgende site weer… (apple support)

(iPod verschijnt niet in “Mijn computer” of in iTunes bij Windows)
    http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711-nl

Bij tweakers kwamen ze op het volgende:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/946249

wederom succes!!

Bijdrager
    robbie16

En hoe verander ik die letters dan ik wil dat toch is proberen. hij heeft het nog nooit gedaan

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.