5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Fructus

Itunes hapert op Macbook Pro

Ik heb een nieuwe Macbook Pro en een paar dingen lopen niet zo goed. Het kan liggen aan het ding zelf, aan de software en aan mij.

1 Itunes hapert. Om de zoveel tijd is het even stil, dan lijkt het of hij aan het laden is. De muziek staat op een externe HD via Firewire. Dit systeem heeft met m’n oude iMac DV altijd gewerkt. Ik kan me niet voorstellen dat zo’n beest dat niet aankan.
    2 Safari laadt sommige pagina’s niet meer. Bv Nu.nl. Er zit totaal geen logica in. De hoofdpagina meestal wel, sommige artikelen ook, anderen na 3 keer herladen en de meeste helemaal niet.

Iemand de wijsheid in pacht?

Bijdrager
    DEform

1) met je externe HD, probeer de permissies is te herstellen?
    en staat bij info het vinkje aan bij “negeer eigendomsrechten op dit volume”?
    dat heeft bij mij ook eens problemen gegeven.
    2) Bij safari moet je bij info “gebruik met rosetta” aanvinken….
    Dan werkt het een tikkeltje trager, maar beter

Bijdrager
    apollo51

Safari onder Rosetta…. dan kun je net zogoed een iBook G3 kopen….
    Op mijn MacBook werkt Safari wel gewoon en iTunes hapert ook nooit.
    Waar het wel aan ligt zou ik niet weten :?

Bijdrager
    monsterke

Ik ga nog wat wachten met de Macbook PRO … het is zoals met een nieuw model van een wagen (TOUAREG van VW bijv) dat moet je nooit doen … zo’n eerste editie … daar scheelt altijd wel wat aan…

Het dual booten met windoos XP is wel iets wat mijn aandacht heeft… maar het zou via active switchen moeten kunnen gaan ipv de Mac te moeten rebooten

Bijdrager
    yabbanoname

active switchen ?
    http://openosx.com/wintel

Maar ehh. k zou XP laten voor wat t is ….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.