6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    roland020

iTunes hapert in High Sierra

Sinds de installatie van High Sierra hapert iTunes op mijn iMac. De audiofiles blijven hangen, soms om de anderhalve seconde, maar niet continu. Wel genoeg om iTunes uit te zetten;! Ook merk dat de controls bij de F-toetsen niet meer altijd reageren. Heeft iemand dit ook of een idee waar het aan kan liggen?

Specs:
    -iMac 21″ late 2105
    -iTunes library staat op een externe HD, alle bestanden zijn WAV-formaat

Dank!

Bijdrager
    tomc

Function toetsen werken bij mij ook niet altijd. Ook op een airpod die uit m’n oor gehaald wordt reageert iTunes niet meer. Apple heeft nog werk met high sierra

Bijdrager
    tarun

Waarschijnlijk is je HDD te traag sinds Sierra en zeker nu met High Sierra. Zet er een SSD is en hij vliegt weer.

Bijdrager
    Facundo

Ik heb ook diverse problemen met iTunes sinds 10.13. Ook de interactie met Remote is nog slechter dan voorheen. Het zijn wel dingen die met updates wel weer zullen verbeteren. Maar goed, probleemloze updates zijn al jaren teveel gevraagd van Apple.

Bijdrager
    roland020

@Tarun: ik heb een Fusion Drive erin met SSD, zou het dus niet aan mogen liggen. Het vreemde is wel dat iTunes net wel 2 uur goed heeft gelopen na een keer aan en uit zetten vd app. Maar gister lukte het niet. Lijkt idd een te fixen ding voor High Sierra…

Bijdrager
    Bart119

Ik ervaar ook problemen met iTunes sinds High Sierra. En dat op een 2017 iMac met SSD.

Alles verloopt zo een beetje haperig, tussen op de play-toets drukken en het degelijk afspelen van een nummer zitten een goeie 5 seconden, de oranje minimaliseerknop om een venster in het dock te plaatsen werkt ook met een zware vertraging… Sinds 10.13 voelt mijn Mac aan als een oude computer…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.